عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

رسالت ایرانیان در برابر انقلاب اسلامی/ امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)

هاشمی فشارکی گفت: امام خمینی (ره) بزرگ احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر مهجوریت دین بوده و رسالت همه دین‌داران و آزادگان، صیانت و اجرای وصایای ایشان است.
کد خبر: ۵۹۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵ - 06June 2023

رسالت ایرانیان در برابر انقلاب اسلامی/ امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید جواد هاشمی فشارکی» عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌ةای نماز جمعه بخش گلستان مورخ ۱۲ خرداد ۱۴٠۱ در مصلا و مسجد صاحب الزمان (عج) گلستان اظهار داشت: شیعه از آغاز در معرض محدودیت، فشار و تهدید توسط حاکمان جایر و ظالم بوده اند و بعد از ائمه اطهار؛ علمای زیادی برای بیداری جامعه اسلامی در برابر نظام حاکم تلاش کرده اند.

وی در خصوص نهضت اسلامی موفق بعد از ۱۴ قرن گفت: امامان (ع) و علمای اسلامی برای بهره مندی مسلمانان از اسلام ناب در تمامی شوون زندگی و جامعه و حکمرانی اسلامی تلاش زیادی کردند، ولی ناموفق بود، تا اینکه طی انقلاب اسلامی به پرچم داری امام خمینی ملت مسلمان ایران موفق شد؛ با پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه حکومت اسلامی بعد از ۱۴ قرن محقق شود. ۱۰ سال نیز امام (ره) راهبری جامعه اسلامی افت زده، ولی تغییر یافته هدایت در شرایط وقوع فتنه‌ها و کودتا وجنگ به ساحل نجات برده و سه ونیم دهه نیز امامت خلف وی امام خامنه‌ای جامعه را در برابر گرگ‌های بیرونی و درونی محافظت و تعالی و ارتقابخشی داشتند.

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت بی نظیر امام خمینی (ره) و دستاوردهایش گفت: امام خمینی (ره) شخصیت بی‌نظیر تاریخ معاصر، نافذترین مرد جهان در یک اتاق ساده، مومن‌ترین؛ شجاع‌ترین و صادق‌ترین فرد، یک آیت حقیقی از الله در زمین و احساس وجود ائمه اطهار (ع) با مقیاس کمتر در عصر حاضر، ترجمان ایات و احادیث با زمان و عینیت بخشی فقیه جامع الشرایط، اثبات برتری تفکر دینی در قرن مهجوریت دین، رهبری یک انقلاب بی نظیر و بی بدیل، به لرزه انداختن کاخ‌ها و ارکان نظام سلطه، برپایی یک نظام بی نظیر و جامع بنام جمهوری اسلامی، عزت بخشی به ایران و ملل اسلامی، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) است.

هاشمی فشارکی در خصوص چهار دوره سیاسی زندگی امام خمینی (ره) بیان داشت: تولد ۱ مهر ۱۲۸۱ تا قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ (۶۱ سال، تحصیل و اجتهاد و فعالیت‌های علمی و اجتماعی، تدریس و تالیف، نقد انحراف کسروی‌ها و ارتجاع شیعه امریکایی)، ده ماه زندانی سیاسی پهلوی، به لحاظ فقط انتقاد از شاه، آمریکا و صهیونیسم، دوران تبعید از وطن، از ۱۳۴۳ تا بهمن ۱۳۵۷، ۱۴ سال مبارزه در دوران تبعید ستم شاهی، و دوره ده ساله امام حکومت اسلامی، از ۲۲ بهمن ۵۷ تا رحلتش در ۱۳ خرداد ۱۳۶۸، که حاومی نکات بسیار ارزشمند و الگو است.

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص تجلیل از شخصیت‌های کشور‌ها اظهار داشت: کشور‌هایی که شخصیتهایشان یکصدم امام هم نمیشوند، تجلیل‌هایی گسترده‌ای از شخصیت‌های خویش می‌کنند، و حال انکه ما باید ده‌ها برابر بیشتر از ان‌ها از امام تجلیل کنیم و هم دستاورد‌های امام را صیانت کنیم.

وی در خصوص واقفیه‌های انقلاب و ولایت گفت: انقلاب اسلامی، نظام و خود امام در معرض تحریف و تضعیف توسط دشمنان و عناصر داخلی می‌باشد. بخصوص برخی که حکم واقفیه انقلابند (گروهی از شیعیان که بر امامت امام موسی کاظم (ع) توقف کردند و از اعتراف به امامت امام رضا (ع) سرباز زدند) امروز مدعیان پیروی خط امام، که تبعیت از رهبر انقلاب خلف شایسته امام ندارند، بیشترین تحریفات را دارند و بیشترین صدمات را وارد کرده و می‌کنند. موسساتی که بنام امام خمینی هستند، ولی با تحریف و انحراف مقابله نمی‌کنند و بلکه برخلاف رویه امام عمل میکنند. امام خمینی که در ضدیت با اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی بود و این افراد نسخه انرا با اسلام رحمانی و شیعه لاییک دنبال می‌کنند!

هاشمی فشارکی در خصوص دستاورد‌ها و اثار مبارک امام چنین تبیین کرد: اهم دستاورد‌ها و اثار مبارک امام، بیانات، گفتار‌هایی در تطابق احکام اسلامی با جامعه عصر حاضر، الگوی زندگی ایمانی، الگوی زعامت و مدیریت، معرفی اسلام ناب محمدی، نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و وصیت نامه سیاسی الهی امام می‌باشد؛ که بایستی علاوه بر صیانت از آن، نسبت به اجرایی شدن و تعمیم ان در جامعه اهتمام ورزید.

وی در خصوص وصیت نامه امام افزود: در وصیت نامه امام راجع به ۱۸۵۰ موضوع صحبت شده است که در مضوعات مختلف و خطاب به قوای سه گانه، نهاد‌ها و سازمان‌ها (رعایت عدالت اجتماعی، وظایف، استکبار ستیزی و خطر انحراف و نفوذ)، قوای نظامی؛ (توانمندی نیرو‌های نظامی)، مردم، جوانان، اسلام، کتاب الله و عترت، انقلاب، کشور، توطئه دشمنان خارجی و منحرفین داخلی، خدمتگزاری و. می‌باشد، که مبتنی بر مبانی دین اسلام و شرایط روز جامععه بوده و هنوز نسخه شفابخش بخش‌های مختلف می‌باشد، به جهت دینی که امام بر گردن همه احاد جامعه دارد، هر شخصی نسبت به موضوع مرتبط بایستی اهتمام ورزیده که انا=ها را اجرا کنند.

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص رسالت ما در قبال امام گفت: به جهت دینی که امام بر گردن همه دارد، حفظ نظام اسلامی که برآمده از خون صد‌ها هزار شهید است، اساس ولایت فقیه و، ولی فقیه زمان خویش، حفظ وحدت اسلامی بین مسلمانان، مبارزه با استکبار جهانی و حفظ استقامت و پایداری امت و نظام اسلامی، آموزش و تربیت نیرو‌های مؤمن و نیکوکار، پر بار کردن سنگرجمعه و جماعت با محوریت قرارگاه فرهنگی امام جمعه شهر، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عمل به جهادتبیین رهبر انقلاب رسالت عمومی است. امام خمینی بزرگ احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر مهجوریت دین بوده و رسالت همه دین داران و آزادگان، صیانت و اجرای وصایای امام است!

هاشمی فشارکی در پایان درخصوص بستر سازی ظهور را چنین تبیین کرد: امروز ما وارث ثمره حکومت اسلامی بر آمده از نهضت امام خمینی هستیم و این توفیق و بلکه این دین بر عهده ما هست که هم حکومت اسلامی را صیانت کرده و هم به جهان معرفی کرده و هم برای ظهور تلاش کنیم و جز منتظران عملی باشیم. امروز براساس این سروده امام خمینی «سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید‏/ ‏‏انتظار فرج از نیمه خرداد کشم‏» وظیفه ما درگام دوم انقلاب اسلامی این است که ظهور را نزدیک و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را محقق کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار