بیانیه تشکل­‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

تشکل­‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام خونین پانزدهم خردادماه بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۵۹۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ - 03June 2023

بیانیه تشکل­‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خردادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تشکل­‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام خونین پانزدهم خردادماه بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر (ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم طاغوت را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی با عبور از مرز‌های جغرافیایی به عمق دل‌های آزادیخواهان جهان نفوذ کرده است. در دوران زعامت خلف صالح امام راحل، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز کشور عزیزمان در طوفان جنگ و ناامنی‌های منطقه‌ای و شعله‌ور شدن آتش فتنه تروریسم؛ بر چالش‌ها و تهدیدات فراوان پیش‌رو که توسط آمریکای جنایتکار و ایادی آن در مسیر حرکت انقلاب و ملت گسترانده شده بود، فائق آمده و در عرصه داخلی نیز توطئه‌ها و نقشه‌های پیچیده و فریبنده دشمن در ایجاد انحراف در صراط مستقیم انقلاب و قرار دادن نظام اسلامی در مسیر تزلزل را خنثی ساخته است.

امروز در آستانه چهل و پنجمین سال از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران، این نظام و انقلاب با وجود تمامی توطئه‌ها تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به مسیر افتخارآمیز خود ادامه می‌دهد و قطعاً ملت شریف ایران که به‌حق الگویی تمام‌عیار برای آزادیخواهان جهان هستند، با تمام قوا از دستاورد‌های این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد.

تشکل­‌های شاهد و ایثارگر، سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد را گرامی داشته و آن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایند. در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای حضور گسترده در آئین پاسداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و یوم‌اللّه ۱۵ خرداد، تجدید میثاق خود با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای والامقام و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار