وصیت‌نامه شهید «محمود هادی‌نژاد کریمی»:

پاسدار حقیقی اسلام و خون شهیدان باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمود هادی‌نژاد کریمی» آمده است: دست از پشتیبانی امام امت برنداشته و همیشه و در هر کجایی که هستید پاسدار حقیقی اسلام و خون شهیدان باشید.
کد خبر: ۵۹۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹ - 08June 2023

پاسدار حقیقی اسلام و خون شهیدان باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمود هادی‌نژاد کریمی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«محمود هادی‌نژاد کریمی» فرزند «زین العابدین» ۲۵ آبان ۱۳۳۹ در شهرستان بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ در بانه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

همانطور که شما همگی دوستان و آشنایان می‌دانید، پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور عزیزمان از هر سو مورد هجوم بیگانگان قرار گرفت و دشمنان اسلام از هر سو برای نابودی اسلام آمده بودند؛ از شرق و غرب و پا ایادی داخلی‌شان از داخل کشور دست به توطئه زدند علیه اسلام؛ و من بنا بر وظیفه شرعی خود و به حکم رهبری آماده قیام علیه کافران شدم؛ به همین دلیل بود که آماده حرکت به سوی غرب کشور شدم.

از اول آمدن من به غرب کشور هدفی را که انتخاب کرده بودم و شهید شدن در این راه را پر افتخار می‌دانستم و زمانی که خدمت من در غرب کشور شروع شده بود وقتی که روز‌ها می‌گذشت عشق به الله در دلم بیشتر می‌شد و عشق به شهادت در دلم افزون می‌شد منظورم آن است که هرچه انسان به طرف خدا نزدیک می‌شود عشق به شهادت در دلش بیشتر می‌شود و روزی فرا می‌رسد که انسان به طرف خدا نزدیک، دیگر خود را نمی‌شناسد.

من سفارش دارم به دوستان و برادران خودم دست از پشتیبانی امام امت برنداشته و همیشه در هر کجایی که هستند پاسدار حقیقی اسلام و خون شهیدان باشند بخصوص همسرم، او باید راه مرا ادامه بدهد؛ پسرم احمد را سرباز امام زمان (عج) پرورش دهد.

بار دیگر می‌گویم هدفی را که من انتخاب کردم آگاهانه بود. هدفم برافراشتن پرچم اسلام بود و قدمم فی سبیل الله، اما پدرجان و مادر عزیزم! چه کنم من جنگیدن با دشمن خدا و پیامبرانش را بر خانه نشستن ترجیح می‌دهم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار