وصیت‌نامه شهید «جمشید دادخواه»:

در راه خدمت به انقلاب کوشا باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «جمشید دادخواه» آمده است:  در راه خدمت به انقلاب کوشا باشید و هیچ وقت خدا را فراموش نکنید.
کد خبر: ۵۹۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ - 12June 2023

در راه خدمت به انقلاب کوشا باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«جمشید دادخواه» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «تنکابن» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«جمشید دادخواه» فرزند «محمدتقی» ۱۴ فروردین ۱۳۴۵ در شهرستان تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه-جنابه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

امت شهید پرور! هیچ وقت امام را تنها نگذارید و همیشه پشتیبان امام باشید. همانطوری که آخرین پیامبر ما فرمود: روزی فرا می‌رسد که شهادت٬ خوبان امت مرا گلچین می‌کند.

 در راه خدمت به انقلاب کوشا باشید. هیچ وقت تن به ذلت ندهید و تا پیروزی اسلام جنگ را ادامه دهید. از ملت می‌خواهم که نگذارید هرگز سلاح به زمین بیفتد. هیچ وقت خدا را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها