وصیت‌نامه شهید «حشمت الله پاشا امیری»:

مسئولین به داد مستضعفین برسید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حشمت الله پاشا امیری» آمده است: ای برادرانی که در اداره یا نهاد و یا در دادستانی‌ها هستید، به داد مستضعفین برسید؛ مبادا گول شیطان را بخورید؛ مردم را بدبین از این انقلاب نکنید؛ به فکر خون شهیدان باشید و به فکر معلولین و آن‌هایی که دست و پای خود را برای انقلاب و قرآن داده‌اند مبادا آن‌ها را فراموش کنید و مبادا آن‌ها را ناراحت کنید.‌
کد خبر: ۵۹۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ - 07June 2023

مسئولین به داد مستضعفین برسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حشمت الله پاشا امیری» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«حشمت الله پاشا امیری» فرزند «حرمت الله» ۱۵ خرداد ۱۳۴۳ در شهرستان بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خدایا تو خود شاهدی که به تمام بار سنگین گناه تلاشم را به کار بردم تا در جبهه برای رضای تو حرکت کنم حال نیز که به جبهه پاگذاردم فقط به این امیداست که با ریختن خون ناچیز خودم گناهانم پاک و بخشیده شود و اینکه شهادت کل آرزو‌های دیرینه خودم بود، به آن فیض الهی خودم برسم، شهادت مرگ دلخواهی است که مجاهد با همه شعور، منطق و آگاهی که دارد خود افتخار می‌کند.

 شما‌ ای برادر اینکه حسین، حسین می‌گوئید، امروز به ندای حسین زمان لبیک گوئید و به جبهه بروید، مبادا از خط امام در روید، اگر از خط امام بیرون رفته‌اید، از خط آقا امام زمان، به در رفته‌اید خون شهدا خون شهدا را پایمال کرده‌اید، جبهه را فراموش نکنید آنانیکه حسین، حسین می‌گویند و ای برادرانی که در اداره یا نهاد یا در دادستانی‌ها هستید، به داد مستضعفین برسید مبادا گول شیطان را بخورید مردم را بدبین از این انقلاب نکنید به فکر خون شهیدان باشید و به فکر معلولین و آن‌هایی که دست و پای خود را برای انقلاب و قرآن داده‌اند مبادا آن‌ها را فراموش کنید و مبادا آن‌ها را ناراحت کنید.‌

ای مسئولین اگر شیطان به طرف شما آمده است گولش را نخورید، به جبهه بیائید، چون جبهه مبارزه با شیطان درونی و بیرونی است. برادران حزب الله در صحنه باشید و همچنین جوری که در صحنه هستید مشت گره کننده خود را بر دهان منافقین و تود‌های و دیگر گروه‌های داخلی و خارجی بزنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار