شهید «اسفندیاری»:

پیرو ولایت فقیه باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سعید اسفندیاری» آمده است: از مردم به خصوص نسل جوان و بچه‌های انقلاب می‌خواهم که پیرو ولایت فقیه آن هم ولایت امام خمینی که به حق رهبر مسلمانان جهان است باشید و جز این ولایت، هیچ ولایت دیگری را قبول نکنید که موجب خشم امام زمان (عج) قرار می‌گیرید.
کد خبر: ۵۷۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۱ - 26March 2023

پیرو ولایت فقیه باشید /////////// تونشر عیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سعید اسفندیاری» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «میاندورود» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«سعید اسفندیاری» فرزند «مهدی» ۲۰ خرداد ۱۳۴۶ در میاندورود به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خداوند بر بندگان پاک و مخلص خود فروع دین را واجب کرده. بر ماست نماز بخوانیم و روزه بگیریم و حج برویم. با دشمنان اسلام جهاد کنیم. خمس و زکات بدهیم. امر به معروف و نهی از منکر بنماییم. با دشمنان خدا، دشمن و با دوستان خدا، دوست باشیم.

شرکت نکردن در جهاد به منزله عدم اطاعت از اسلام و امام زمان (عج) می‌باشد. آنچه مرا وادار کرد که در این جنگ مقدس شرکت نمایم، عشق و علاقه و شور حسینی بود.

از مردم به خصوص نسل جوان و بچه‌های انقلاب می‌خواهم که پیرو ولایت فقیه آن هم ولایت امام خمینی که به حق رهبر مسلمانان جهان است باشید و جز این ولایت، هیچ ولایت دیگری را قبول نکنید که موجب خشم امام زمان (عج) قرار می‌گیرید.

بار خدایا! مرگ ما را شهادت، و شهادت در راهت، سعادت، و سعادت را نصیب ما بفرما.

انتهای پیام.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار