مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران مردمی شده است

«کهنسال» گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران به سمت مردمی شدن است و در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شد.
کد خبر: ۵۷۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ - 04March 2023

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران مردمی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی امروز با حضور «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل میزبان بابلسر برگزار شد.

در این مراسم که به همت استانداری مازندران، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: جانبازان سنبل عینی مظهر شهادت هستند و از ایثار و همراهی همدلانه همسران با جانبازان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: این برنامه تلفیقی از نگاه استانی است که در راس آن استاندار مازندران است و این چهارمین دیدار استاندار با جانبازان در سال جاری است.

کهنسال ادامه داد: در مازندران اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به سمت مردمی شدن است و در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شد و تکریم از اسطوره‌های دفاع مقدس را وظیه ذاتی خود می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: این برنامه‌ها برای به آرامش رسیدن و تجدید قوا برای ماست و جانبازان اسطوره‌های این مرز و بوم و تداعی کننده چهره شهدا برای جوانان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار