وصیت‌نامه شهید «محمدابراهیم اسحاقی گرجی»:

پیرو خط امام امت باشید/ از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدابراهیم اسحاقی گرجی» آمده است: رهروان شهیدان باشید؛ از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید که راه روحانیت راه اسلام است، و راه اسلام راه سعادت؛ پیرو خط امام امت باشید که خط امام خط انبیاء است.
کد خبر: ۵۹۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۱ - 09June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمدابراهیم اسحاقی گرجی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بهشهر» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

پیرو خط امام امت باشید/ از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید

«محمدابراهیم اسحاقی گرجی» فرزند «کرم‌علی» ۱۵ خرداد ۱۳۱۴ در شهرستان بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خداوندا ظلم و فساد جهان را فرا گرفته است و مظلومین تحت استعمار، خداوندا تو به من یک جان داده‌ای و براستی که خودت آنرا خواهی گرفت؛ «انالله و انا الیه راجعون» پس مرا به راهی که رضای تو در آن است، راهی که به محمد (ص) نشان دادی راهی که به امامان شناساندی راهی که به امام خمینی آموخته‌ای هدایت فرما.

پیرو خط امام امت باشید/ از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید

پیام من به رهروان شهیدان این است که همانطوری که تاکنون در صحنه حاضر و ناظر بوده‌اید از این به بعد نیز رهروان شهیدان باشید از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید که راه روحانیت راه اسلام است، و راه اسلام راه سعادت، پیرو خط امام امت باشید که خط امام خط انبیاء است.

همیشه به یاد خداوند باشید که ناظر اعمال شماست و یک لحظه غفلت از خدا عالمی را به فساد و تباهی می‌کشاند.

حضرت محمد (ص) با آن بزرگیش در نیمه‌های شب در تاریکی به دعا مشغول می‌شد و یکی از آن دعاها این بود که خداوندا مرا حتی به اندازه یک چشم به هم زدن به حال خودم وا مگذار، پس وای به حال ما که خداوند ما را به حال خودمان وا گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها