یادواره‌های خانگی شهدا در شهرستان دشتی برگزار می‌شود

«سلیمانی» گفت: تا پایان سال جاری در همه روستاها، بخش‌ها و شهرها یادواره‌های خانگی شهدا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ - 05June 2023

یادواره‌های خانگی شهدا درشهرستان دشتی برگزار می‌شود

 پاسدار «اکبر سلیمانی» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل (ره) اظهار داشت: با گذشت بیش از سه دهه از رحلت ملکوتی امام عظیم‌الشأن به رغم همه تلاش‌های جبهه کفر و الحاد علیه نفوذ گفتمان انقلاب، راهبرد مقاومت و ظلم ستیزی و استکبارستیزی که از شاخص‌های مهم انقلاب است امروزه در سراسر دنیا گسترده شده و جهانیان شاهد فتح تدریجی سنگر‌های کلیدی جهان، توسط اسلام و شکل‌گیری قدرت اسلام در نظم نوین جهانی هستند.

وی در این خصوص افزود: جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران به رغم همه توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های متعدد، گسترده و مستمر جبهه شیطانی دشمن به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل با پیروی قاطع ازمکتب امام خمینی (ره) و پایبندی به ارزش‌های انقلابی و ایمانی خود توانستند در این چهار دهه از عمر انقلاب عزت و عظمت ملت و نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

مدیر حفظ آثار سپاه دشتی با اشاره به برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا تاکید کرد: در سال جاری در همه روستا‌ها، بخش‌ها وشهر‌ها یادواره‌های خانگی شهدا برگزار خواهد شد.

سلیمانی گفت: این مراسمات باگرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز در سطوح ساده وبه میزبانی مردم وخانواده‌های شهدا به صورت منظم در طول ماه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا با برگزاری این نوع یادواره‌ها شهدای هر محله را به مردم آن محله به خصوص نوجوانان و جوانان بشناسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار