مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان:

دشمن در فضای مجازی دنبال تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه است

«حسینی‌دیباجی» گفت: دشمن به ویژه در فضای مجازی دنبال تضعیف و تزلزل جایگاه ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۵۹۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 07June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سیدمحسن حسینی‌دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان امروز در یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شهرستان شاهرود در حسینیه اعظم این روستا با بیان اینکه برگزاری مجالس شهدا برای خود ماست تا شهیدان عزیز ما را نگاه و دعا کنند، اظهار داشت: امام راحل در جمله عجیبی به علما و مراجع بیان می‌کنند که «۵۰ سال عبادت کردید، خدا قبول کند؛ یک‌بار هم وصیت‌نامه شهدا را بخوانید» و این بدان معناست که ۵۰ سال عبادت و خواندن وصیت‌نامه شهدا در دو کفه یک ترازو قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دو نکته ولایت‌فقیه و حجاب در ۹۸ درصد از وصیت‌نامه شهدا مورد تأکید است، ادامه داد: ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ روز حمایت از ولایت‌فقیه بود و در این روز، مردم شهر‌های مختلف به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند که سینه‌چاک ولایت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: دشمن به ویژه در فضای مجازی دنبال تضعیف و تزلزل جایگاه ولایت‌فقیه است.

حسینی‌دیباجی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که دین بر پنج اصل استوار است، گفت: این پنج اصل زکات، نماز، روزه، حج و ولایت بوده؛ اما کلید و دلیل این اصول، «ولایت» محسوب می‌شود و باید گفت این اصل از چهار اصل دیگر مهم‌تر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان به سه شاخصه انقلاب امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: نخستین شاخصه انقلاب اسلامی، ایجاد آن در موقعیت جغرافیایی حساسی همچون ایران است؛ به گفته کارشناسان غربی، ایران در چهارراه دنیاست و هیچ کشوری به حساسیت ایران نیست.

حسینی‌دیباجی بیان داشت: انقلاب اسلامی در زمان مهمی انقلاب رخ داد؛ زمانی که ۴۴ سال از جنگ جهانی دوم گذشته و جهان بین شرق و غرب تقسیم شده و تفکر لیبرالیسم و کمونیسم به بن‌بست رسیده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان اضافه کرد: شاخصه سوم انقلاب اسلامی این بود که امام خمینی (ره) با آن، گفتمان جدیدی ارائه کرد که دنیا تشنه آن بود؛ گفتمانی که منطبق با فطرت بشریت است و شاخصه دیگر آن، بیرون راندن و حذف سیطره آمریکا از ایران بود.

وی با اشاره به فتنه‌ها و جنگ داخلی و تحمیلی عراق و تحریم‌ها علیه انقلاب اسلامی و ناکام ماندن در همه این توطئه‌ها، گفت: امروز دشمنان ما در جنگ ترکیبی یا هیبریدی از تمام ابعاد نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و تحریمی استفاده کرده‌اند تا ضربه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند.

حسینی‌دیباجی تصریح کرد: تمام توان دشمن در فتنه ۱۴۰۱ در جنگ ترکیبی بود و می‌خواست انشقاق اجتماعی ایجاد کند؛ اما در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی خورد؛ البته آن‌ها هنوز امیدوارند و می‌خواهند دعوای داخلی ایجاد کنند.

وی تأکید کرد: تقابل حجاب و بدحجابی و بدبین کردن مردم به دولت از اهداف دشمنان این نظام و انقلاب است و در این راستا به دنبال ایجاد جنگی ترکیبی به ویژه در فضای مجازی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به سه آسیب مهم جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: نخستین آسیب، تغییر محاسبات بوده و هدف آنها، نسل جوان و نوجوان است تا جای شهید و جلاد عوض شود و دیکتاتور و عالم و مدیر تغییر کند.

این مسئول ادامه داد: دومین آسیب، حاشیه‌سازی برای حواس‌پرتی مردم است تا نگذارند مردم واقعیت‌ها و کارکرد‌ها را ببینند و سوم، کشف حجاب است.

حسینی‌دیباجی ابراز داشت: باید پسران و دختران خود را آگاه کنیم که رعایت عفت در پوشش به خاطر امنیت فردی، خانوادگی و اجتماعی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی که دشمن پشت قضیه بی‌حجابی ایستاده است، گفت: نباید تقابل بین حجاب و بدحجابی ایجاد شود و باید با جهاد تبیین در جامعه آگاه‌سازی کنیم.

حسینی‌دیباجی با تأکید دوباره بر جهاد تبیین در راستای دفاع از انقلاب و اسلام تصریح کرد: حجاب ارزشی است که دشمن می‌خواهد از ما بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان با تأکید بر اینکه اسلام ارزش خاصی برای زن قائل شده و آزادی و عزت را اسلام به زن داده است، متذکر شد: باید مراقب باشیم که دشمن می‌خواهد این عزت را از زن مسلمان بگیرد و مقابله با این موضوع مستلزم جهاد تبیین، ایجاد گفتمانی عمومی با زبان نرم و مهربان به ویژه با نسل جوان و نوجوان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار