رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکستان:

مسئولان بنیاد شهید ارائه خدمات به جامعه ایثارگران را افتخار خود می‌دانند

رحمانی گفت: مسئولان بنیاد ارائه خدمات به جامعه ایثارگران را افتخار خود می‌دانند و در این راستا تلاش می‌کنند تا بتوانند با کیفیت مطلوب خدمات‌دهی کنند.
کد خبر: ۵۹۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 07June 2023

مسئولان بنیاد ارائه خدمات به جامعه ایثارگران را افتخار خود می‌دانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه ستاد اجرایی شاهد آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با حضور «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و «مصطفی غفوری» مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان و کارشناسان و رابطان ستاد شاهد، در آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه رحمانی ضمن تاکید بر تقویت ارتباط آموزش و پرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان اظهار داشت: تحقق این مهم در حوزه‌های مختلف ترویجی، پژوهشی و فرهنگی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر است.

وی افزود: مسئولان بنیاد ارائه خدمات به جامعه ایثارگران را افتخار خود می‌دانند و در این راستا تلاش می‌کنند تا بتوانند با کیفیت مطلوب خدمات‌دهی کنند.

رحمانی برپایی یادواره‌های مشترک فاخر شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی و نمایشگاه شهدا در مدارس، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و ایجاد تشکل‌های شاهد و انجمن‌های اسلامی در مدارس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره و منش شهدا به دانش‌آموزان را ضروری دانست.

در ادامه جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان ضمن قدردانی از زحمات رئیس و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، گفت: خدمت به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و رفع مشکلات آن‌ها در اولویت کاری آموزش و پرورش است.

وی بیان داشت: در طول مدیریتم همیشه نگاه ویژه‌ای به استفاده از ظرفیت و توان فوق‌العاده جامعه ایثارگران در پست‌های مدیریتی مدارس و اداری آموزش و پرورش داشته و دارم. بیش از ۸۰ درصد کادر آموزشی مدرسه شاهد امام رضا (ع) از فرزندان شاهد و جانباز و آزاده هستند که این مهم موجب بهبود عملکرد در خدمت‌رسانی به ایثارگران شده است.

در ادامه جلسه، حاضران پیرامون تسهیل روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد و مشکلات پیش روی جامعه ایثارگران در آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار