مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

دانشگاه‌ها مهم‌ترین مراکز ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستند

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: دانشگاه‌ها مهمترین مراکز ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای دانشجویان و نسل جوان جامعه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ - 07June 2023

دانشگاه ها مهمترین مراکز ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌قزوین در دیدار با ««فرهنگ میزانی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قزوین که امروز (چهارشنبه) با حضور «حمید ولدی» معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ اثار دفاع مقدس استان، «اردکانی» معاون آموزش دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس نشان دهنده شجاعت، بصیرت و ولایت پذیری رزمندگان اسلام است که در دفاع از میهن و اعتقادات خود در مقابل استکبار جهانی جوانمردانه ایستادند و انقلاب اسلامی را به عنوان الگو و چراغ روشن برای ملت‌های مظلوم جهان تبدیل کردند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، گفت: دانشگاه ها بهترین مکان برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که می توانند بخوبی دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به دانشجویان و نسل جدید جامعه منتقل کنند.

سرهنگ امیری مقدم عنوان کرد: هدف از این دیدار، ایجاد بسترهای ترویج و آموزش فرهنگ دفاع مقدس در بین دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای استان قزوین است.

وی با اشاره به اهمیت درس آشنایی با دفاع مقدس بیان داشت: خوشبختانه هم اکنون سالانه بیش از 5 هزار نفر دانشجوی استان واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس را بصورت اختیار می گذرانند که نشان دهنده علاقه دانشجویان در جهت آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس است.

این مسئول استفاده از پتانسیل دانشجویان در تبیین نقش رزمندگان استان قزوین را مهم دانست و عنوان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی خود را جهت همکاری و حمایت از دانشجویانی که سوژه‌های هنری حوزه دفاع مقدس را ارائه می کنند، اعلام می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی حرفه‌ای استان قزوین یکی از مراکز مهم علمی و دانشجویی استان قزوین است که می تواند در ترویج فرهنگ دفاع مقدس مطلوب ظاهر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار