افتتاح خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان ایوان

خانه احسان شهرستان ایوان با هدف توانمندسازی محلات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و شروع بکار کرد.
کد خبر: ۵۹۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 07June 2023

افتتاح خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان ایوانبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، خانه احسان شهرستان ایوان با هدف توانمندسازی محلات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و شروع بکار کرد.

«محمد زارع» مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در مراسم افتتاح خانه احسان محله «فرزگه» در شهرستان ایوان، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی خانه احسان ها در سطح استان توانمندسازی محلات با محوریت اشتغال‌زایی خرد و خانگی و حمایت معیشتی از افراد نیازمند و زنان سرپرست خانوار این منطقه است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ایوان تاکنون ۲ خانه احسان افتتاح و آغاز بکار کرده اند، افزود: در سطح استان تاکنون ۱۱ خانه احسان ستاد اجرایی فعال شده‌اند و به جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: افرادی که در خانه احسان‌ها فعالیت می‌کنند، نسبت به شناسایی و توامندسازی افراد دارای مهارت و نیازمند حمایت معیشتی با همکاری سایر دستگاه ها اقدام می‌کنند.

زارع با تاکید بر اینکه متقاضیان ایجاد شغل دارای مهارت، با معرفی از طرف خانه‌های احسان‌ها جهت راه‌اندازی کسب و کار تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار آنان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌ها در موفق عمل کردن خانه احسان‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: کمبودهای محلات توسط خانه احسان‌ها شناسایی می‌شود و با همکاری سایر دستگاه‌ها و پشتیبانی ستاد اجرایی نسبت به رفع آنها اقدام عملی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان ایوان متدین، مردمدار و لیاقتمند هستند و خدمت به این منطقه یک فرصت است، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین موکب‌های این شهرستان که در مسیر تردد زائران مرز مهران قرار دارند، مورد حمایت ستاد اجرایی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها