رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران:

سایت دومین دوره جشنواره رسانه‌ای مطبوعات منطقه شمال فعال شد

«یزدانی» از فعال شدن سایت دومین دوره جشنواره رسانه‌ای مطبوعات منطقه شمال خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ - 07June 2023

سایت دومین دوره جشنواره رسانه‌ای مطبوعات منطقه شمال فعال شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهدی یزدانی» رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فعال شدن سایت دومین دوره جشنواره رسانه‌ای مطبوعات منطقه شمال، خبرنگاران استان‌های مازندران، گیلان و گلستان می‌توانند نسبت به بارگذاری آثار خود در جشنواره رسانه‌ای شمال اقدام کنند.

یزدانی افزود: دبیرخانه جشنواره از کلیه روزنامه‌نگاران اعم از نویسندگان، خبرنگاران، متخصصان چندرسانه‌ای، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان‌های مازندران، گیلان و گلستان دعوت می‌کند تا آثار خود را که از ۱ فروردین ۱۴۰۲ تا پایان ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به رشته تحریر درآورده‌اند، براساس محور‌ها و بخش‌های اعلام شده به آدرس http://shomal.pressfestival.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره با محوریت با محوریت گردشگری و مدیریت شهری برگزار می‌شود و اهداف این جشنواره اعم از ایجاد فضای رقابتی بین آثار مطبوعاتی و رسانه‌ای شمال کشور، معرفی پتانسیل‌های گردشگری، ساحلی، رسانه‌ای و مدیریت شهری هچیرود و شمال کشور، ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی شمال کشور، ایجاد هم‌گرایی بین رسانه‌های شمال کشور، معرفی رسانه‌های شمال بین شهروندان، معرفی جاذبه‌های گردشگری شمال کشور و معرفی مدیریت‌های شهری برتر در بخش گردشگری و ساحل است.

رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: محور‌های اصلی جشنواره مدیریت شهری و توسعه گردشگری شهر‌های شمال، معرفی جاذبه‌های گردشگری شمال، آداب و رسوم شهر‌های شمالی، شهرسازی مدرن همراه با نگاه جذب توریست در شهر‌های شمالی و مدیریت گردشگری در شمال و بخش ویژه جشنواره نیز هچیرود، شهر فرصت‌هاست.

یزدانی عنوان کرد: خبرنگاران استان‌های شمالی می‌توانند در بخش‌های گزارش، یادداشت، مقاله، خبر، مصاحبه، عکس (تک‌عکس و گالری)، چند رسانه‌ای، تیتر و طراحی و صفحه آرایی آثار خود را ارسال کنند.

وی اظهار داشت: هر متقاضی تنها می‌تواند در سه بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد که مجموعا ۹ اثر است، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

یزدانی تاکید کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی ابتدای فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری (دارای پروانه سرپرستی در استان‌های شمالی)، نشریات استانی، خبرگزای‌ها و پایگاه خبری استان‌های شمالی که دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات هستند منتشر شده باشد.

رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: آثار جشنواره صرفاً از طریق سایت جشنواره http://shomal.pressfestival.ir پذیرش می‌شود و تمامی اخبار، فراخوان و همه اطلاعات مربوط به دومین دوره جشنواره مطبوعات شمال در سایت فرق منتشر می‌شود.

یزدانی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره فوق آذر ۱۴۰۲ به میزانی شهر هچیرود برگزار می‌شود و داوری آثار توسط داوران معرفی شده از مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار