شهردار همدان:

موزه دفاع مقدس همدان یک میراث ماندگار است

«حسینی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان به عنوان یک میراث ماندگار است و با یکبار مرمت اساسی و تخصیص بودجه موردنیاز تا سالیان سال ایمن است.
کد خبر: ۵۹۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ - 07June 2023

موزه دفاع مقدس همدان یک میراث ماندگار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان امروز (چهارشنبه) در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.

«سیدمسعود حسینی» شهردار همدان در این جلسه با بیان اینکه بازسازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان نیاز به منابع مالی دارد، اظهار داشت: این مرکز فرهنگی نیاز به مرمت و نگهداری اساسی که ضروری است در بحث منابع مالی تمهیداتی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در موزه دفاع مقدس همدان هزینه کرده است، گفت: امسال نیز مبلغ ۱۳ میلیارد تومان از سوی شهرداری به این مرکز فرهنگی اختصاص داده شد.

حسینی با تاکید بر اینکه این مکان یادگار شهداست و با یکبار مرمت اساسی تا سالیان سال ایمن است، متذکر شد: این مکان به عنوان یک میراث ماندگار است و تمامی این سالها از مرمت آن غافل بودیم.

«تورج الوانیان» رییس سازمان برنامه و بودجه همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور برای سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ جهت مرمت این مرکز فرهنگی تخصیص داده شده است، عنوان کرد: تاکنون چهار میلیارد تومان از سهم ۷.۵ میلیارد تومان سازمان بودجه کشور تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار