فرمانده فراجا:

مازندران برای مجرمان و قانون‌شکنان ناامن‌تر می‌شود

سردار «رادان» با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان گفت: مازندران برای مجرمان، بزه‌کاران و قانون‌شکنان ناامن‌تر می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ - 07June 2023

مازندران برای مجرمان و قانون‌شکنان ناامن‌تر می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا امشب در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه رزمندگان مازندران در دوران دفاع مقدس و مقابله با منافقان در جنگل اظهار داشت: مردم این استان در مقابله با منافقین که در پی تجزیه طلبی بودند، درس عبرتی به آنان دادند و شاگردان حضرت امام و رزمندگان اسلام در ایران و مازندران اجازه دست درازی به احدی را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه رزمندگان مازندران در منطقه با منافقان که در پی فتح خاک استان بودند، در کوه و جنگل مقابله کردند و آنان را یکی پس از دیگری به درک واصل کردند.

سردار رادان از دیار سرسبز علویان به عنوان دیار توأم با لطف و صفا یاد کرد و گفت: مردم این استان مهمان نواز هستند.

وی با اشاره به حوادث خردادماه از جمله فتح خرمشهر اظهار داشت: خرداد ماه نهضت حضرت امام و قیام خونین ۱۵ خرداد به شمار می‌رود و حضرت امام راحل نهضتی از جنس اسلام شکل داده است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه در نهایت حضرت امام راحل انقلاب اسلامی با محوریت امت، امامت و مکتب را پایه گذاری کرده است، تصریح کرد: این انقلاب پس از چند دهه استوار مانده است و این نشان می‌دهد امت به امامت خود معتقد است.

سردار رادان با اشاره به هجمه‌های مختلف علیه ایران اسلامی از جمله فتنه ۸۸ آن را نوعی از انقلاب‌های مخملی و رنگی برشمرد و عنوان کرد: تجربه این انقلاب رنگین در چند کشور اجرا شد و در مدت شش هفته آن حکومت‌ها سرنگون شدند اما در ایران اسلامی هشت ماه این آشوب و فتنه برپا بود و سرانجام امت اسلامی با حماسه ۹ دی این فتنه را برچیدند.

وی با بیان اینکه هدف از آشوب‌های سال گذشته این بود که جوانان ما را هدف قرار دهند، ادامه داد: جنگ همچنان ادامه دارد و باید برای مقابله با آن رزمنده باشیم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه خداوند به ما فرصت داد تا به چنین مردمی خدمت کنیم، اظهار داشت: باید از این فرصت برای خدمت به مردم به خوبی استفاده کنیم و در صورت عدم استفاده از آن باید به فردای قیامت پاسخگو باشیم و باید قدر فرصت به مردم را بدانیم.

سردار رادان از تلاش‌های سردار میرزایی فرمانده سابق انتظامی مازندران تقدیر کرد و سردار حسن مفخمی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران معرفی کرد و خواستار همکاری بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف با وی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار