استاندار مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تجهیز و تقویت پلیس مازندران در سطوح ملی

«حسینی پور» گفت: پلیس مازندران با امکانات استانی با مشکلات و چالش‌های زیادی برای ارائه خدمات به مردم مواجه است و برای ارائه خدمات در سطوح ملی باید تجهیز و تقویت شود.
کد خبر: ۵۹۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ - 08June 2023

ضرورت تجهیز و تقویت پلیس مازندران در سطوح ملیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امشب در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی مازندران که با حضور سردار رادان فرمانده فراجا برگزار شد، اظهار داشت: این خطه شمالی در تعطیلات رسمی و آخر هر هفته با جمعیت شناور به اندازه پایتخت کشور شلوغ می‌شود.

وی با توضیح این که ۲۱ درصد جمعیت کشور به فاصله سه ساعت وارد مازندران می‌شوند، ادامه داد: علاوه بر سفرهای آخر هفته، بسیاری از هموطنان از همه استان‌های کشور در این استان مسکن دوم هم دارند.

استاندار مازندران، تصریح کرد: جمعیتی که وارد مازندران می‌شود، با جمعیتی که به مشهد مقدس می‌روند، متفاوت است، چرا که این جمعیت در استان کنش‌های اجتماعی زیادی را به همراه دارد.

حسینی پور گفت: پلیس مازندران با امکانات استانی با مشکلات و چالش‌های زیادی برای ارائه خدمات به مردم مواجه است و برای ارائه خدمات در سطوح ملی باید تجهیز و تقویت شود.

استاندار مازندران از سردار رادان، فرماندهی کل انتظامی کشور خواست، مازندران را به صورت ویژه مورد حمایت قرار بدهد.

حسینی پور به نقش پلیس، راهداری، هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ در ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانی که ۹۰ درصدشان با هدف شنا در سواحل خزر به استان سفر می‌کنند اشاره کرد و گفت: توقع داریم افزایش بودجه مازندران برای ارائه خدمات به ملت مورد توجه مسئولان ملی قرار بگیرد.

وی سردار میرزایی، فرمانده سابق انتظامی مازندران را انسانی جهادی و پا به کار توصیف کرد و گفت: از تلاش‌های ایشان قدر دانی می‌‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار