مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

بهره برداری از ۴۸ طرح بخش کشاورزی در مازندران

«عنایتی کلیجی» گفت: ۴۸ طرح بخش کشاورزی با اعتبار ۵۴۲ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان به مناسبت بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در مازندران بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 08June 2023

بهره برداری از ۴۸ طرح بخش کشاورزی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسن عنایتی کلیجی» مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۸ طرح بخش کشاورزی با اعتبار ۵۴۲ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان به مناسبت بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی بهره‌برداری می‌شود.

عنایتی کلیجی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۹۸ نفر ایجاد اشتغال می‌شود، ادامه داد: ۸۱ روستا با ۴ هزار و ۵۴۵ خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های بخش کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی شاهد افزایش ۲۰۰ هزار تنی محصولات کشاورزی خواهیم بود.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: با بهره برداری از طرح‌های گلخانه‌ای استان در هفته جهاد کشاورزی امسال، ۱۹۶ هزار و ۸۴۰ گلدان گل به تولیدات گل و گیاه استان اضافه خواهد شد.

عنایتی کلیجی افزود: کارخانه تولید خوراک دام و طیور، مرغ مادر، واحد جوجه‌کشی، بسته‌بندی میوه، برنج، سبزیجات و صیفی‌جات، سردخانه زیرصفر، لوله‌گذاری و انتقال آب، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، مرغداری گوشتی، گلخانه لیموترش و سبزی و صیفی و گل و گیاه از جمله طرح‌های است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان داشت: پرواربندی بره، کانال زهکش زیرزمینی، مرمت و بهسازی آببندان، شن‌ریزی جاده بین مزارع، ایستگاه پمپاژ آب زراعی، تجهیز چاه کشاورزی و برقدار کردن، احداث سردهنه زراعی و لاینینگ کانال از دیگر طرح‌های است که در هفته جهاد کشاورزی امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار