در فرودگاه مازندران مطرح شد؛

رئیس قوه قضائیه: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود و از این رو باید در مسیری گام برداریم تا شاهد کاهش رسیدگی به پرونده‌ها باشیم.
کد خبر: ۵۹۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 08June 2023

محسنی‌اژه‌ای: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی‌اژه‌ای» صبح امروز (پنج‌شنبه) در سفری بدون تشریفات و از پیش تعیین نشده وارد فرودگاه دشت‌ناز مازندران شد.   

رئیس قوه قضائیه پس از ورود به شهرستان ساری، برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان مازندران در محل دادگستری استان حضور یافت.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در دادگستری مازندران با بررسی چند پرونده قضایی استان بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود و از این رو باید در مسیری گام برداریم تا شاهد کاهش رسیدگی به پرونده‌ها باشیم.

وی کاهش زمان رسیدگی به پروه‌های قضایی را خواسته به حق مردم دانست و افزود: طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی نه به نفع مردم و نه به نفع دستگاه قضا است.

بر اساس این گزارش، رئیس قوه قضائیه در این سفر به آسیب‌شناسی پرونده‌های کثیرالشاکی در دادگستری مازندران خواهد پرداخت و همچنین دیدار با قضات، کارکنان، مسوولان قضایی از برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به مازندران است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار