نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروی انتظامی مازندران نیازمند بودجه ملی و نیرو‌های بیشتر است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: نیروی انتظامی مازندران نیازمند بودجه ملی و نیرو‌های بیشتر است.
کد خبر: ۵۹۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 08June 2023

نیروی انتظامی مازندران نیازمند بودجه ملی و نیرو‌های بیشتر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا، ضمن آرزوی توفیق برای فرمانده جدید انتظامی استان، با بیان اینکه سفر شما به مازندران برای ما یک فرصت و غنیمت است، اظهار داشت: اینکه مازندران با بودجه استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد را بار‌ها تکرار کرده‌ایم.

وی با اشاره به تجمع حضور مردم در جمکران که دو سال قبل اتفاق افتاد، عنوان کرد: پس از آن گفتند به‌خاطر حضور ۲/۵ میلیون نفر جمعیت جمکران باید بودجه ملی داشته باشد، در حالی که در طول ۲۰ روز ۲۰ میلیون جمعیت وارد مازندران می‌شود، اما هنوز از بودجه ملی خبری نیست.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: استان مازندران هم نیاز به بودجه ملی دارد و هم تعداد نفرات نیرو‌های انتظامی استان باتوجه به حجم بالای کار در حوزه مدیریت امنیتی و اخلاقی باوجود آزادشدن سواحل دریای خزر کافی نیست و باید افزایش پیدا کند، الحمدالله الان نیروی جوان فراوان داریم در حالی که در چند سال آینده با کمبود نیروی جوان مواجه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امنیت مسئله مهمی است، یادآور شد: خوشبختانه نیروی انتظامی در مازندران در برخورد با دو مسئله کرونا و اغتشاشات موفق عمل کرد و با رافت و اخلاق نقش آفرینی کرد، امیدواریم شاهد امنیت و عدالت بیشتر باشیم.

این مسئول با اشاره به شعار‌های پیامبران در زندگی، اضافه کرد: توحید و مبارزه با شرک و دیگری عدالت و مبارزه با ظلم از جمله شعار‌های مهم پیامبران بوده است، شما هم سرباز امنیت هستید، حفظ امنیت در مقابل عوامل مخل امنیت و سرقت و موارد دیگر مهم است، مازندران به‌دلیل وجود زمین، زراعت و باغ، نیاز به حفظ امنیت مزرعه و منزل دارد.

وی یادآور شد: سردار رادان خودشان توجیه هستند، اما انتظار بنده این است که دولت محترم حداقل دوربین با هدف پایش تصویری و تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی را تامین کند؛ همینطور توجه به معیشت نیروی انتظامی مسئله مهمی است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه امیدواریم فرمانده انتظامی کشور در بازه‌های زمانی بیشتری به ما سر بزنند، عنوان کرد: استان ما فرصت‌های بسیار زیادی دارد در کنار هر فرصتی ممکن است شاهد سلسله حواشی مختلف باشیم همین بحث ورود ۲۰ میلیونی گردشگران در مدت ۲۰ روز ۹۰درصد فرصت و ۱۰ درصد تهدید در پی دارد که امیدواریم نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی از جمله نیروی انتظامی با تعامل با هم عمل کنند تا شاهد فعالیت‌ها و آثار بهتری از عملکرد‌ها به‌خصوص در فصل تابستان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها