رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز:

سپاه و بسیج بستر ساز خدمت به مردم و حامی دستگاه‌های اجرایی هستند

ملکشاه با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره بستر ساز خدمت به مردم و حامی دستگاه‌های اجرایی بوده اند، گفت: هر جا در کشور مردم نیاز به کمک و دستگاه‌های اجرایی نیاز به پشتیبانی داشته باشند سپاه و بسیج پای کار می‌آیند و منشاء خیر و برکت می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 08June 2023

سپاه و بسیج بستر ساز خدمت به مردم و حامی دستگاه‌های اجرایی هستند به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «کریم پور ملکشاه» رئیس سازمان برنامه وبودجه استان البرز در دیدار با سرهنگ پاسدار «علی خانبابایی» رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه البرز و جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج استان البرز ضمن اشاره به ظرفیت بزرگ سپاه و بسیج در محرومیت زدایی، فعالیت‌های جهادی، اشتغال زایی و کارآفرینی، اظهار داشت: سپاه و بسیج از ظرفیت بزرگی در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولید برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال با استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه استان البرز امکان پذیر خواهد بود، تصریح کرد: همکاری دو مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی (ع) زمینه پروژه‌های محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، رفع حاشیه نشینی، امور فنی، مهندسی و اجرایی و ... می‌تواند منشأ اثر‌های مثبت فراوانی در سطح استان البرز باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز همچنین از ارائه تسهیلات ویژه جهت بسیجیان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیجیان شاغل در دستگاه‌های اجرایی البرز، در صورت معرفی از سوی بسیج کارکنان، با تخفیف بسیار ویژه‌ای در دوره‌های آموزشی ثبت نام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار