برگزاری جلسه شورای تبلیغ حوزه علمیه خواهران در ایلام

جلسه شورای تبلیغ در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶ - 08June 2023

برگزاری جلسه شورای تبلیغ حوزه علمیه خواهران در ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، امروز «پنجشنبه» جلسه شورای تبلیغ در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «تمرخانی» مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام و حجت‌الاسلام والمسلمین «نظری» نماینده مرکز خدمات حوزه علمیه و جمعی از مسئولین حوزه‌های خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «تمرخانی» مدیر حوزه علمیه خواهران استان اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران از ظرفیت و نیروی توانمند و فعال برای امر تبلیغ برخوردار است که با حضور در مساجد که سنگر‌های معنوی در جامعه بوده و نقش تاثیر گزاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند نیاز است که حضور پیدا کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تبلیغ از مهمترین شئون طلبگی و انجام یک رسالت الهی است که حرکت کردن در این مسیر قدم نهادن در راهی است که تمام انبیاء و اولیاء الهی مامور به انجام این تکلیف بودند و امروز که میبینیم این فرصت ارزشمند فراهم شده است که با نهایت اخلاص تکلیف خود را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام تمرخانی اظافه کرد: باید مساجد با حضور طلاب و مبلغین رونق بگیرد، چرا که از وظایف و مسئولیت‌های طلاب حضور در بین مردم و اجتماع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار