استاندار فارس خبر داد؛

تاسیس ستاد افزایش مشارکت در انتخابات در استان فارس

«ایمانیه» از راه اندازی ستاد افزایش مشارکت در انتخابات در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: به تدریج راه اندازی این ستاد مورد الگوبرداری سایر استان ها قرار گرفته تا بتوانیم به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم.
کد خبر: ۵۹۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ - 08June 2023

تاسیس ستاد افزایش مشارکت در انتخابات در استان فارسبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز هجدهم خرداد در مراسم تودیع و معارفه «بهروز پرنیان» به عنوان رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس از راه اندازی ستاد افزایش مشارکت در انتخابات در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: به تدریج راه اندازی این ستاد مورد الگوبرداری سایر استان ها قرار گرفته تا بتوانیم به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: نظارت شورای نگهبان بر قوانین مصوب مجلس کارگشا بوده و اگر نهادی همچون شورای نگهبان در صدر مشروطه وجود داشت شاید سرانجام شیخ فضل الله نوری که از طرفداران مشروطه بود، به اعدام ختم نمی‌شد.

ایمانیه ادامه داد: بسیاری از نهادها نظیر شورای نگهبان، سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی(ره)، حساب 100 امام و بنیادها تدابیر و یادگارهای ارزشمند معمار انقلاب اسلامی بود که اکنون شاهد نقش آفرینی موثر آن ها در جامعه هستیم.

استاندار فارس برگزاری انتخابات را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: در چهار حوزه مربوط به انتخابات که رهبر انقلاب بر آن تاکید کردند، نقش شورای نگهبان مخصوصا بی بدیل است.

نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: در مجموعه مدیریتی استان فارس با حضور در کنار دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا انتخابات با بهترین وجه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها