رئیس شورای شهر شیراز:

راه پیروزی در جنگ باور‌ها «جهاد تبیین» است

«طاهری» گفت: پیگیری سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می‌دهد جهاد تبیین در مقابله با جنگ باور‌ها و نبرد شناختی دشمن برای رهبری از اهمیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۵۹۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ - 09June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «مهدی طاهری» رئیس شورای شهر شیراز روز گذشته (پنجشنبه) در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس که با حضور آیت‌الله «لطف‎‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس،«محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس فارس در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می‌دهد جهاد تبیین برای رهبری از اهمیت زیادی برخوردار است و این مساله مسوولیت ما را در این امر دوچندان می‌کند.

رئیس شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: در زمانی که در کنار سردار شهید استوار محمودآبادی بودم دو مساله را عامل پیروزی‌بخش برای ما یا دشمن می‌دانست و یکی سلب اراده از جنگجو بود و دیگری تحمیل اراده بر وی.

طاهری افزود: شهید استوار عقیده داشت دشمن بعد از جنگ تحمیلی به این حد یقین و باور قطعی رسیده که  نظام به آن قدرت دست یافته که دشمن از طریق تجاوز نظامی نمی‌تواند آن را از پای در بیاورد و به همین دلیل دشمن دنبال تصرف مرزهای باورمندی جوانان و تسخیر مرزهای شناختی و ذهنی ما است.

وی در پایان گفت: آرایش رزمی ما در این نبرد باید بر اساس این واقعیت انجام شود و مسوولیت همه دستگاه‌ها، اقشار، افراد، هنرمندان و ...نیز باید مشخص شود و قرارگاه راهبرد جهاد تبیین تعیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار