فرمانده سپاه فجر فارس:

گنجینه دفاع مقدس حاصل خون شهدا و ایثارگران است

سردار «بوعلی» گفت: همانگونه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس را گنج معرفی کردند باید بدانیم که این گنجینه حاصل خون همه شهدا و ایثارگران است و ما نیز وارثان دفاع مقدس هستیم و باید این امانت را به نسل جدید منتقل کنیم.
کد خبر: ۵۹۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ - 09June 2023

از ظرفیت پیشکسوتان برای خدمت به نسل جدید و تحقق آرمانهای انقلاب بهره ببریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «یداالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس روز گذشته (پنجشنبه) در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس که با حضور آیت‌الله «لطف‎‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس فارس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد، اظهار داشت: به لطف موزه دفاع مقدس و پیگیری‌ها و تلاش‌های سردار «کوشکی جهرمی» انسجام و انتظام خوبی میان پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس ایجاد شده که باید از این ظرفیت برای تحقق آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم استفاده شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با اذعان به اینکه همه ما در یک سنگر هستیم، خاطرنشان کرد: همانگونه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس را گنج معرفی کردند باید بدانیم که این گنجینه حاصل خون همه شهدا و ایثارگران است و ما نیز وارثان دفاع مقدس هستیم و باید این امانت را به نسل جدید منتقل کنیم.

سردار بوعلی افزود: دفاع مقدس علاوه بر گنج، یک تاریخ سراسر افتخار است که باید این حماسه را به نسل جدید انتقال داده و تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: جهاد علمی امروز که ساخت موشک هایپرسونیک یک گوشه آن است حاصل افتخارآفرینی نسل جدید است و ما نباید از افتخارات نسل جدید غافل شویم و در واقع این نسل دارد راه نسل پیشکسوت قبل از خود را ادامه می‎‌دهد.

سردار بوعلی افزود: هنر نسل قدیم این است که  گنجینه و دستاورد خود را به نسل جدید بسپارد و اگر قرار است پیشکسوتان دفاع مقدس نقش آفرینی کنند باید بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس محور باشد چون ساختار و شاکله سازمان و انتظام خاصی دارد.

وی در پایان گفت: اولین اجلاسیه شهدای دفاع مقدس در سال جدید با هدف معرفی نقش فارس در دفاع مقدس در سال جدید برگزار شد و کارگروه‌های آن نیز در حال شکل‌گیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار