نماینده ولی فقیه در مازندران:

لزوم برخورد جدی مسئولان با هنجارشکنان/ دشمنان میدان اصلی جنگ را میدان فرهنگی قرار داده‌اند

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: امروز دشمنان ما میدان اصلی جنگ را میدان فرهنگی قرار دادند و ما باید خودمان را برای جنگ در این میدان آماده کنیم و در این زمینه نباید بی‌تفاوت بود.
کد خبر: ۵۹۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 09June 2023

ضرورت برخورد جدی مسئولان فرهنگی و انتظامی با هنجارشکنان/ امنیت منطقه بومی سازی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تأکید و توصیه به تقوای الهی، اظهار داشت: ۲۴ ذی القعده به روایتی سالروز شهادت امام رضا (ع) است که به روز زیارت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه امام معصوم (ع) افزود: امام ابر بارنده است و از وجود امام باران رحمت و برکت می‌بارد و امام به معنی آسمان سایه بخش و چشمه جوشان غدیر و بوستان و باغ است و باید عاشق امام باشیم و و جود نازنین امام زمان (عج) را دوست بداریم.

امام جمعه ساری با اشاره روز دحوالارض و بیان اینکه در چنین روزی زمین خاکی از زیر کعبه گسترده شده است، گفت: یک روزی هم عدالت از زیر کعبه گسترده می‌شود و آن روز، روز ظهور امام زمان (عج) است و دحوالعداله خواهد بود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سعیدی که در زندان ساواک به شهادت رسید، بیان کرد: پیروزی انقلاب به برکت چنین خون‌هایی رقم خورد و باید قدردان خون پاک شهدا باشیم.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به روز صنایع دستی اذعات داشت: بخشی از تولیدات در حوزه صنایع دستی هم نتایج اقتصادی دارد و هم در بعد فرهنگی و میراث فرهنگی تأثیر گذار است.

امام جمعه ساری با اشاره به روز ملی فرش، تصریح کرد: فرش یکی از بهترین صنایع دستی خانواده‌های ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام (ره) یکی از مناسبت‌های هفته پیش رو است، گفت: امروز دشمنان ما میدان اصلی جنگ را میدان فرهنگی قرار دادند و ما باید خودمان را برای جنگ در این میدان آماده کنیم و در این زمینه نباید بی‌تفاوت بود.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه این روز‌ها دشمنان برخی بازی خورده‌ها را به کشف حجاب و ولنگاری دعوت می‌کنند، مراتب تاخرسندی و نارضایتی خود را از هنجارشکنی‌ها اعلام کرد و گفت: انتظار و توقع داریم مسئولین دست اندرکار فرهنگی و انتظامی با این هنجارشکنان برخورد جدی کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه هفته محیط یست را در پیش داریم، افزود: بیش از پانصد هزار محیط زیست مازندران توسط محیط بانان حفاظت می‌شوند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به گلایه‌مندی کشاورزان در بحث سوخت باکیفیت بیان کرد: جهاد کشاورزی و دست اندرکاران این امر تصیمات بهتر و آسان‌تر بگیرند.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه این روز‌ها شاهد درخشش جدیدتر در میدان و دیپلماسی هستیم، اضافه کرد: در میدان دفاعی از موشک‌های پیشرفته خیبر، خرمشهر و بویژه فتاح رونمایی شد و این‌ها قدرت‌هایی است که ما در میدان به دست آوردیم.

وی اضافه کرد: در میدان دیپلماسی هم حوادث خوب و مطلوب را شنیدیم و روابط دوستانه ایران و عربستان و بازگشایی دو سفارت در ایران و ریاض را شاهد بودیم و کشور‌های منطقه اظهار علاقه کردند که روابط دوستانه‌تری با ایران داشته باشند.

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه و سردار رادان به مازندران، گفت: در حوزه مقاومت و دیپلماسی امنیت منطقه بومی سازی شده است و امنیت منطقه را با کمک همایسگان خود به گونه‌ای رقم می‌زنیم که جای پا برای شیطان بزرگ نخواهد بود.

انتهای پیام.

نظر شما
پربیننده ها