تجلیل از خانواده شهید «طهماسب وندالوند» در نماز جمعه نهاوند

امام جمعه نهاوند در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان از خانواده شهید «طهماسب وندالوند» تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۹۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 09June 2023

تجلیل از خانواده شهید «طهماسب وندالوند» در نماز جمعه نهاوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در نماز جمعه امروز این شهرستان و در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان، از خانواده شهید «طهماسب وندالوند» اولین شهید شهرستان نهاوند تجلیل کرد.

«طهماسب وندالوند» اولین شهید شهرستان نهاوند در ایام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که بی‌سر به پابوس یار رفت.

حضور در نماز جماعت و کسب فیض از محضر پدر، در کنار حضور در هیأت‌های حسینی و مراسم‌های مذهبی، از او جوانی مذهبی و معتقد ساخت.

در دوران ستمشاهی به مبارزه با طاغوتیان پرداخت و پس از پیروزی انقلاب و با تأسيس سپاه پاسداران به این مجموعه نوپا و انقلابی پیوست تا در پيشبرد آرمان‌های جمهوری اسلامی ایفای نقش کند. در جریان درگیری‌های منطقه پاوه، همراه با دیگر همرزمانش راهی آن مناطق شد و به مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب پرداخت.

سرانجام در ۲۶ مرداد سال ۱۳۵۸ و مصادف با ایام ماه رمضان، به شهادت رسید و بر اثر برخورد مستقیم گلوله به صورت مبارکش، بدون سر به لقای حضرت حق و همجواری با سیدالشهداء رفت. پیکر پاک و مطهرش در کنار ۲۵ شهید دیگر، در منطقه پاوه به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها