امام جمعه کرمانشاه:

امام خمینی (ره) اسلام را به دنیا معرفی کرد

آیت الله «علما» گفت: حضرت امام خمینی (ره) با نهضت الهی خویش، اسلام ناب محمدی را به همه دنیا معرفی کرد.
کد خبر: ۵۹۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ - 09June 2023

امام خمینی (ره) اسلام را به دنیا معرفی کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حضرت امام (ره) با نهضت خود تحول عظیمی در جهان بوجود آورده و عزت ملی را تقویت کرده و ایران را از یوغ استکبار نجات داد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه گفت: حضرت امام خمینی (ره) با نهضت الهی خویش، اسلام ناب محمدی را به همه دنیا معرفی کرد.

وی با بیان اینکه بدون امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران معنی ندارد بیان کرد: این انقلاب در سایه ایمان و تقوای الهی به ثمر رسید و هیچ قدرتی قادر به از میان برداشتن آن نیست.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیام امام (ره) یک قیام بالله بود که همه مردم و مسوولان از آن باید مراقبت کنند یادآور شد: نقش حضرت امام (ره) در ابعاد مختلف از چنان اهمیتی برخوردار است که باید توسط نخبگان و کارشناسان به صورت دقیق مورد تحلیل قرار گیرد.

آیت الله علما اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی همه مدیون حضرت امام خمینی (ره) و شکست دشمنان به خاطر نهضت ایشان است.

وی گفت: باید مسوولان و نخبگان در کنار رسانه‌های گروهی برای تبیین ابعاد وجودی و معرفی شخصیت بی نظیر ایشان بکوشند و در جهاد تبیین رسالت انقلابی خود را انجام دهند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های امروز به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره کرد و افزود: «ایمان» و «امید» امام عامل بوجودآورنده‌ این تحولات عظیم تاریخی و یکی از علل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

وی تاکید کرد: در همین راستا هرکسی و هر مجموعه و جریانی که به «ایران، منافع ملی، بهبود اوضاع اقتصادی، پیشرفت کشور و عزت ملی» علاقه‌مند است، باید همه سعی خود را در تقویت «ایمان» و «امید» مردم و جامعه به کار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار