امام جمعه ساوه:

مسئولان نسبت به هجمه‌های دشمنان هوشیار باشند

حجت‌الاسلام رحیمی گفت: مسئولان و مردم نسبت به هجمه‌های دشمن هوشیار باشند و تدابیری اندیشیده شود.
کد خبر: ۵۹۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ - 09June 2023
مسئولان نسبت به هجمه های دشمنان هوشیار باشندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «جعفر رحیمی» امام جمعه ساوه در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز ساوه اظهار داشت: اگرچه دشمنان اسلام سعی دارند با سوء استفاده و سوء تفسیر از واژه جهاد اسلام را خشونت متهم سازند ولی از این نکته غافل هستند که جهاد یعنی تلاش برای زنده ماندن در مقابل عوامل مزاحم است.
 
حجت‌الاسلام رحیمی افزود: امروزه دشمن با سه شیوه مهم نظامی و فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ایران وارد کار شده است. ما باید در هر سه مورد آماده دفاع باشیم و جهاد کنیم.
 
امام جمعه ساوه تصریح کرد: روش نظامی در فکر اشغال سرزمین است که یقیناً این آرزو را به گور خواهد برد اما در روش فرهنگی به دنبال اشغال ذهن و اندیشه و زمینه است. در بحث اقتصادی اول مصرف گرایی را تبلیغ می‌کند و ملت را نسبت به اجناس داخلی خودمان بدبینی کرده و بازارهای ما را اشغال کرده اند.
 
وی گفت: ما متکی به نفت و تک محصولی هستیم و این مسئله سبب شده دشمن کشور را شدیداً تحت فشار خود قرار دهد این شیوه‌های دشمن باید مسئولین و مردم را از خواب غفلت بیدار کند. و تدابیری اندیشیده شود.
 
رحیمی در خطبه دوم نماز، به سالروز رهبری مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: مقام معظم رهبری سی و چهار سال رهبری نظام جمهوری اسلامی بلکه رهبری کل دلدادگان به میهن و عزت و شرافت را به عهده گرفته و حماسه‌ها آفریدند و در بحران‌های شدید کشور را از بحران نجات داده و به زیبایی مدیریت کرده است.
 
وی افزود: تدابیر حکیمانه و بینش عمیق مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی در دوران پر برکت رهبری خود، موجب شد تا کشتی نظام اسلامی از میان این امواج سهمگین و طوفان‌های شدید به سلامت به سمت ساحل سعادت و عدالت حرکت کند.
 
امام جمعه ساوه به سخنان بسیار مهم و کاربردی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر ایشان اشاره کرده و گفت: هفت مأموریت اصلی جبهه انقلاب در شرایط کنونی است که پرهیز از هویت‌زدایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین اندیشه‌های امام (ره) و جلوگیری از نفوذ رده‌های ارتجاع در کشور، تشریح جنایت‌های دشمن، استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تزریق امید به جامعه، قدردانی از عملکرد مثبت مسئولان از آن جمله است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها