امام جمعه موقت منشاد تاکید کرد؛

ایستادگی مقتدرانه ایران در برابر دشمن با ساخت تجهیزات دفاعی

حجت‌االسلام زارع زاده» گفت: برای دفاع مملکت ایران باید از هر لحاظ نیرو‌های مسلح کشورمان آمادگی کامل داشته باشند و نسبت به تجهیزات نظامی از دیگر کشور‌ها بی نیاز باشند و مقتدرانه با ساخت تجهیزات دفایی در برابر دشمنان بایستند تا دشمن نتواند نگاه چپ به کشور عزیزمان ایران بکند.
کد خبر: ۵۹۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ - 09June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین زارع زاده» امام جمعه موقت منشاد در خطبه‌های نماز ضمن اینکه مردم را به رعایت تقوا و ترک محرمات سفارش کرد و اشاره‌ای به حسادت و غیبت کرد و اظهار داشت: اگر هر مومنی تمام عبادت‌ها را انجام بدهد، ولی حسادت به شخصی دیگر می‌ورزد و یا غیبت ان فرد را می‌کند خداوند در روز قیامت آن فردی که غیبت کرده را مواخذه می‌کند و عبادتی که در دنیا انجام داده در نامه اعمال دیگری ثبت می‌کند.

وی افزود: متاسفانه جامعه امروز ما از مسولین گرفته تا دیگر افراد هم حسادت می‌کنند و هم غیبت یکدیگر را و این یک گناه نابخشودنی است.

امام جمعه موقت منشاد در بخش دیگر خطبه‌های نماز انجام اعمال ذیقعده را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست به این ماه ذیقعده اهمیت بدهند و عبادت‌هایی که در این ماه آمده از هیچ کوششی دریغ نورزند.

حجت الاسلام زارع زاده در ادامه سخنان خود افتتاح موشک نقطه زن که توسط دانشمندان فنی کشورمان ساخته شده را برای مردم ایران تبریک گفت و افزود: برای دفاع مملکت ایران باید از هر لحاظ نیرو‌های مسلح کشورمان آمادگی کامل داشته باشند و نسبت به تجهیزات نظامی از دیگر کشور‌ها بی نیاز باشند و مقتدرانه با ساخت تجهیزات دفایی در برابر دشمنان بایستند تا دشمن نتواند نگاه چپ به کشور عزیزمان ایران بکند.

وی از نیرو‌های مسلح کشورمان ایران که برای پایدار ماندن نظام جمهوری اسلامی و حراست از مملکت خویش زحمت می‌کشند و جانفشانی می‌کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار