حزب‌الله: مقاومت برای هر گونه احتمال تشدید تنش‌ها آماده است

عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومة» وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان به تنش در منطقه «کفرشوبا» و تجاوزات نظامان صهیونیست به خاک لبنان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۹۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ - 09June 2023
حزب‌الله: مقاومت برای هر گونه احتمال تشدید تنش‌ها آماده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «علی فیاض» عضو فراکسیون الوفاء للمقاومة تأکید کرد که مقاومت با دقت و لحظه به لحظه اتفاقات تپه‌های کفرشوبا را زیر نظر دارد.
 
وی افزود که مقاومت بر هر گونه احتمال تشدید تنش‌ها در این منطقه آمادگی دارد و هرگز به دشمن اسرائیلی اجازه نخواهد داد که تجاوزاتش را ادامه دهد.
 
فیاض در مصاحبه با شبکه المنار همچنین تأکید کرد که دشمن صهیونیستی می‌داند که پافشاری برای عبور از خطوط قرمز برای آن گران تمام خواهد شد.
 
وی موضع ارتش در خصوص تحولات منطقه جنوبی را ستود و گفت که تحرکات مردمی نیز با استناد به موضع ثابت در دفاع از حاکمیت بوده و علاوه بر آن هیچ کس تصور نمی‌کند که مقاومت ممکن است در برابر هر گونه خدشه به حاکمیت یا تعرض به مردم و اهالی مناطق لبنانی کوتاه بیاید.
 
نیرو‌های رژیم اشغالگر صبح امروز جمعه در نزدیک محل استقرار ارتش لبنان گاز اشک آور پرتاب کردند که در پی این اقدام صهیونیست‌ها، مردم منطقه «کفرشوبا» با نظامیان اشغالگر درگیر شدند.
 
در ادامه این گزارش آمده است: ارتش لبنان در نقطه مرزی کفرشوبا و در مقابل نظامیان رژیم اشغالگر مواضع جنگی گرفته است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها