استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت سیزدهم احیاگر امید در بین مردم است

«خرم» گفت: دولت مردمی سیزدهم بعد از گام دوم انقلاب، احیاگر امید در بین مردم و تجلی مدیریت جهادی برای تغییر به نفع مردم در مسیر ارزش‌های انقلاب بوده است.
کد خبر: ۵۹۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ - 09June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، ۱۹ خرداد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور رئیس جمهور، اظهار داشت: مردم آذربایجان و تبریز، تاریخ ساز و منشا تحول و پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و در استواری ایران در برابر بیگانگان نقش داشته است.

وی افزود: دولت مردمی سیزدهم بعد از گام دوم انقلاب، احیاگر امید در بین مردم و تجلی مدیریت جهادی برای تغییر به نفع مردم در مسیر ارزش‌های انقلاب بوده و تحقق آن در ساختارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پیشرفت همه جانبه بوده است.

خرم، ادامه داد: خادمان مردمی در دولت سیزدهم از آذر ۱۴۰۰ تاکنون در شرایط ناپایدار در حوزه‌های مختلف اداره امور را برعهده گرفته و تلاش کرده تا در گام نخست رفع موانع توسعه‌ای با شناسایی نقاط قوت و برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف با رویکرد جهادی را در پیش بگیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: طی ۲۰ ماه گذشته ضمن احصای کانون‌های تحول آفرین متناسب با زیست بوم توسعه استان و ظرفیت‌های بالقوه توسط بخش خصوصی و دولتی، فعالیت‌های اقتصادی مختلف و توسعه تجارت خارجی مدنظر قراره داده و با همراهی مردم اقدامات چشم گیری انجام شده است.

وی افزود: حضور مردم و استقبال مردم از هیات دولت و ریاست جمهوری، نوکری و خدمتگزاری ما را مضاعف کرده است.

خرّم افزود: امروز شاهد این هستیم که با حضور دولت سیزدهم، سیاست‌های راهبردی رونق و جهش تولید در استان شکل گرفته و طی ۲۰ ماه گذشته بیش از ۷۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد و ۵۲۷ واحد راکد به مدار تولید بازگشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ارتقای شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع و مشکلات تولید و تحقق ۱۱۴ درصدی مالیات‌ها از جمله اقدامات استان در ۲۰ ماه گذشته بوده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار