امام جمعه کاشان:

امروز به برکت خون شهدا، در دورترین نقاط دنیا انقلاب اسلامی ما را می‌شناسند

حجت الاسلام «حسینی» گفت: امروز به برکت خون شهدا، استقامت جانبازان و ایثارگران و مردم، در دورترین نقاط دنیا، انقلاب اسلامی ما را می‌شناسند.
کد خبر: ۵۹۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ - 10June 2023

امام جمعه کاشان در دیدار با خانواده شهدا؛امروز به برکت خون شهدا، در دورترین نقاط دنیا انقلاب ما را می شناسند و به امام و رهبر افتخار می کنندبه گزارش دفاع‌پرس اصفهان، حجت‌الاسلام «سید سعید حسینی» نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان با همراهی «حیدری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان و سرهنگ پاسدار «کریم اکبری» فرمانده سپاه کاشان، با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان «علی اکبر نجف زاده»، «محسن مهدوی» و «علی آقا تاجر نیاسری» با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام حسینی در دیدار با والدین شهید «علی کبر نجف زاده» ضمن قرائت وصیتنامه شهید، با اشاره به ارزش‌هایی که شهدا برای حفظ آن‌ها به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: ارزشی که علی اکبر برای آن شهید شد، صدور انقلاب بود. انقلاب در همان مسیر، ادامه مسیر داده است. با صدور انقلاب مقدمه برای ظهور امام زمان (عج) آماده می‌شود و امروز به برکت خون شهدا، استقامت جانبازان و ایثارگران و مردم، در دورترین نقاط دنیا، انقلاب اسلامی ما را می‌شناسند.

امام جمعه کاشان در دیدار با خانواده شهید «محسن مهدوی» با اشاره به وصیتنامه شهید، افزود: جمله مهم در وصیت‌نامه شهید این بود که فرزند شما عاشق خدا بود و جان خود را امانت در دست شما می‌دانست. این‌ها ارزشمند است و نشانه معرفت شهید است. با اعتقاد می‌گویم، شما خانواده شهدا در مقابل اهل بیت و حضرت زهرا (س) سرافراز هستید. زمانی حضرت فاطمه (س) دست خود را برای کمک به امیرالمومنین (ع) بلند کرد، اما هیچ کس کمک نکرد. شهدای ما اهل بیت را ندیدند و به ندای نائب امام زمان (عج) که فرمود به جبهه بروید لبیک گفتند. شما پیش خدا اجر بزرگی دارید.

وی در دیدار با همسر شهید «علی آقا تاجر نیاسری» با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی شهدای مدافع حرم گفت: ویژگی که شهدای مدافع حرم بر شهدای دفاع مقدس دارند این است که شهدای مدافع حرم بیشتر متاهل بوده‌اند، لذا جدا شدن از خانواده سخت‌تر می‌شود و این ویژگی را علی آقا نیز داشته‌اند و دارای سه فرزند بوده‌اند، درسی که باید از این شهید بگیریم عمل به وظیفه است.

حجت الاسلام «حسینی» در پاسخ به شکایت خانواده شهید از بدحجابی در برخی فروشگاه‌ها، تصریح کرد: روحیه شما قابل تقدیر است. حقیر وقتی این گلایه‌ها را می‌شنوم از این روحیه خوشحال می‌شوم و نشان می‌دهد کاشان زنده است. کاشان از مسئولین مطالبه گر است که چرا احکام دین دارد لطمه می‌بیند. این روحیه ارزشمند است.

وی ‌با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص حجاب و عفاف در کاشان اضافه کرد: حجم حمله دشمن زیاد است، ما هم باید کار‌های تبیینی و ارزشی خود را بیشتر کنیم.

‌«علی اکبر نجف زاده رهقی» یکم فروردین ۱۳۴۷ در روستای رهق از توابع شهرستان کاشان چشم به جهان گشود. سال ۱۳۶۷ ازدواج کرد. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم فروردین ۱۳۶۷ در فاو به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

‌«محسن مهدوی» دهم مرداد ۱۳۴۸ در شهرستان کاشان به دنیا آمد. به عنوان پاسدار وظیفه عازم جبهه شد. بیست و هشتم اسفند ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ده در حلبچه به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر نوش آباد به خاک سپرده شد.

‌«علی آقا تاجر نیاسری» چهارم فروردین ۱۳۲۶ در شهر نیاسر از توابع شهرستان کاشان متولد شد. قاب ساز بود. سال ۵۶ ازدواج کرد. صاحب سه پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. چهارم دی ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه ماند تا اینکه پس از تفحص و تشییع دی ۱۳۶۷ در گلزار شهدای دارالسلام شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد. برادرش احسان نیز شهید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار