با حضور استاندار مازندران؛

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران امروز در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 10June 2023

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه اراضی استان را برای حفظ امنیت غذایی باید حفظ کنیم، اظهار داشت: باید از هرگونه دست‌اندازی به این اراضی جلوگیری شود.

وی ساماندهی یکپارچه اراضی ساحلی را نیاز روز جامعه بیان کرد و نقش معاونت عمرانی استانداری را در اجرای این پروژه مهم برشمرد و افزود: باید این اولویت مهم در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران تقویت زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌ها را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: امکانات خدماتی در روستا‌های استان باید تقویت شود.

حسینی پور ترویج و بهره گیری از معماری ایرانی اسلامی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و ادامه داد: متأسفانه نظارتی بر در حوزه زیباسازی و رعایت معماری ایرانی اسلامی در استان مازندران دیده نمی‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد، افزود: در حوزه مسکن به دلیل شرایط خاص استان مازندران شامل گرانی زمین و کمبود زمین دارای مشکلاتی هستیم و باید با تشکیل جلسات منظم نیاز مسکن مردم استان را تأمین کنیم.

حسینی پور توسعه اقتصادی روستا را برنامه اصلی برنامه دولت بیان کرد و خاطرنشان کرد: نهضت توسعه روستایی باید در استان مازندران ایجاد شود نقشه هرات در این حوزه الزامی است.

در این مراسم «احمد توکلی» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد و از خدمات «رضا علیخانی کوشکک» تکریم به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار