رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد؛

ارائه خدمت به ۶۳۰ نفر از هموطنان در میز ارتباطات مردمی در تبریز

«نقی‌پور» گفت: همزمان با برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی درخواست‌های مردمی ۶۳۰ نفر مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 10June 2023

ارائه خدمت به ۶۳۰ نفر از هموطنان در میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در تبریزبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، دکتر «بهمن نقی‌پور» رئیس دانشگاه علوم پزشکی، امروز (شنبه)، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان‌شرقی میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور نمایندگان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه سلامت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر علیرضا رحیم‌نیا مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تبریز به مدت سه روز از صبح چهارشنبه ۱۷ الی ۱۹ خردادماه در محل دانشگاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست‌ها مربوط به امر اشتغال، مسائل درمانی و دارویی بود گفت: در طول این سه روز مسائل مختلف از قبیل اشتغال، مباحث آموزشی، دارویی و درمانی از سوی مردم مطرح شد و سعی شد تا بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، معاونین و مدیران بخش‌های مختلف دانشگاه در محل میز ارتباطات مردمی خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم توسط کارشناسان ثبت شده و توسط نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات رئیسه دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و نتایج بررسی‌ها نیز از طریق پیام کوتاه به مراجعه کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

نقی‌پور، گفت: در این میز خدمت مدیران سازمان های اقماری وزارت بهداشت شامل سازمان بیمه سلامت و سازمان انتقال خون نیز ضمن حضور به درخواست های مردمی مربوطه رسیدگی کردند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار