مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه است

«شهسواری» گفت: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت امروز یکی از ضروریات جامعه است که باید بدان اهتمام داشته باشیم و در این راه از تمامی ظرفیت‌ها بهره ببریم.
کد خبر: ۵۹۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ - 10June 2023

ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز در سفر به مریوان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا با سردار «امیدی» فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سپاه و بنیاد شهید در زمینه تحقق اهداف پیش رو باید در کنار یکدیگر باشند.

وی افزود: شهدا تنها به خانواده‌هایشان تعلق نداشتند، بلکه از بهترین فرزندان این ملت بودند و همواره یاد و خاطره این عزیزان در قلب و جان مردم قدرشناس ایران زنده است.

شهسواری با بیان اینکه توفیق حضور در بنیاد شهید در کسوت خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ است، گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا هزینه نیست بلکه یک افتخار است برای اینجانب و مجموعه همکارانم که بتوانیم قدمی مثبت در راستای خدمت به جامعه هدف برداریم.

وی تصریح کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت امروز یکی از ضروریات جامعه است که باید بدان اهتمام داشته باشیم و در این راه از تمامی ظرفیت‌ها بهره ببریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است، بر همکاری و همدلی با نهادهای همچون سپاه تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها