تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی کردستان و بنیاد شهید استان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی کردستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با هدف تعامل در زمینه آموزش و توانمندسازی شغلی منعقد شد.
کد خبر: ۵۸۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 20April 2023

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی کردستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی کردستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز با هدف تعامل در زمینه آموزش و توانمندسازی شغلی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری در زمینه آموزش، توانمندسازی شغلی و ارتقا مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خانواده‌های تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با رویکرد ایجاد اشتغال مولد و پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و اشتغال و کار آفرینی جهاددانشگاهی منعقد شد.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کردستان در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه با بیان اینکه فعالیت‌های علمی و آموزشی و ترویج آن در جامعه کمتر از شهادت و ایثارگری نیست، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی موفق در کشور است که فعالیت‌های آن بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی جایگاه پرورش بزرگانی همچون شهید کاظمی آشتیانی است، افزود: همکاری با این نهاد انقلابی و علمی باعث توسعه هر دستگاه و مجموعه‌ای می‌شود و ما نیز امروز خوشحالیم که از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاد دانشگاهی کردستان بسیار مهم است و امیدواریم در قالب این تفاهم‌نامه بتوانیم از تمام ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

«اکبر اسدی» رئیس جهاددانشگاهی کردستان نیز گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلفی آموزشی، فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی و پژوهش فعالیت‌های خوبی در سطح کشور و استان داشته است که توانسته است منشا خیر و برکت برای آحاد جامعه باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و جهاد دانشگاهی کردستان بتوانند از ظرفیت‌های هم در راستای رشد و توسعه استان قدم بردارند.

این مسئول متذکر شد: امروزه که جمهوری اسلامی ایران توانسته است در زمینه‌های مختلف رشد و توسعه داشته باشد و این پیشرفت‌ها مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار