فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

امنیت پایدار در مرزهای شرقی حاکم است

امیر «آذریان» با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص وضعیت امنیت در مرز‌های شرقی کشور گفت: هیچگونه تحرکی که در مرزهای شرقی ایجاد ناامنی کند وجود ندارد.
کد خبر: ۵۹۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ - 10June 2023

امنیت پایدار در مرزهای شرقی حاکم است به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از اختراعات و ابداعات طرح‌های لبیک تیپ ۱۷۷ شهید «نصر اصفهانی» اظهار داشت: با استفاده از تفکر و تخصص نیرو‌های خلاق و جوان ارتش به اختراعات و ابداعات قابل توجهی در راستای اجرای طرح‌های لبیک دست یافته‌ایم.

وی افزود: اجرای طرح‌های لبیک بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا و تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش در راستای رفع نیازهای عملیاتی، معیشتی کارکنان و کسب آمادگی کامل این نیرو در شرایط مختلف از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: تاکنون ۳۱ طرح لبیک در تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش که در تربت حیدریه مستقر است اجرا شده که این تیپ در اجرای طرح‌های لبیک به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

امیر آذریان با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص وضعیت امنیت در مرز‌های شرقی کشور گفت: هیچگونه تحرکی که در مرزهای شرقی ایجاد ناامنی کند وجود ندارد و متصور هم نیست.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق تأکید کرد: فرزندان ملت در نیروی زمینی ارتش و یگان‌های مرزبانی به صورت شبانه روزی با بهره‌گیری از تجهیزات روزآمدی که در اختیار دارند مرز‌ها را رصد می‌کنند و اجازه هیچگونه تعرضی را به مرز‌های جمهوری اسلامی نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار