امام جمعه گرمسار:

موشک «فتاح» حاصل نیروی امید، ایمان و تحقق شعار «ما می‌توانیم» است

«آرامی» گفت: «امید و ایمان» در حرکت انقلابی امام خمینی (ره) جریان داشت و تفکر امام راحل را به جلو می‌برد و موشک هایپرسونیک «فتاح» حاصل نیروی امید، ایمان و تحقق شعار «ما می‌توانیم» است.
کد خبر: ۵۹۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ - 10June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید علیرضا آرامی» امام جمعه گرمسار  امروز در جمع شماری از مردم گرمسار، به رونمایی از موشک مافوق صوت «فتاح» اشاره کرد و آن را افتخارآفرینی بزرگی برای انقلاب و کشور اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: موشک هایپرسونیک «فتاح» حاصل نیروی امید، ایمان و «ما می‌توانیم» است؛ وگرنه مگر می‌شود با این تحریم‌های عجیب و غریب، دستاوردی این‌چنین به دست آید و ایران چهارمین کشور دنیا در دستیابی به این دستاورد بزرگ شود؟

وی از دیگر درس‌های این دستاورد بزرگ را اعتماد به جوانان بدون اتکای به غرب، قدرت‌های بزرگ و استکبارگران عنوان کرد و تصریح کرد: شاید در دولت‌های گذشته بعضی از آقایان بودند که گمان می‌کردند بدون اتکا به غرب نمی‌توانیم هیچ دستاوردی داشته باشیم و حتی آب خوردن ما را به برجام گره می‌زدند؛ اما امروز این دولت انقلابی بدون اینکه بخواهد دَم کدخدا را ببیند و به استعمار باج دهد، ثابت کرد لازم نیست برای پیشرفت و تعامل با دنیا از مواضع مقتدرانه و خط قرمزهای انقلابی و اسلامی خود کوتاه بیاید و می‌تواند ثابت‌قدم در مسیر ارزش‌های انقلاب و اسلام قدم بردارد و محکم بایستد و در مذاکره، دیپلماسی و در تعامل با دنیا پیشرفت کند.

امام جمعه گرمسار با اشاره به مذاکره با عربستان گفت: این مذاکره پیچیده و یک گره کور بود؛ اما ایران در اوج قدرت بدون اینکه ذره‌ای کوتاه بیاید، با عربستان هم روابط برقرار کرد و عضو پیمان شانگهای شد؛ این در حالی است که دولت‌های مختلف امید داشتند اما نتوانستند اما این دولت انقلابی توانست.

آرامی ادامه داد: دولت انقلابی توانسته در عین حال که تهدیدهای اسرائیل را بسیار کوبنده پاسخ می‌دهد، از موشک هایپرسونیک هم رونمایی می‌کند، با دنیا هم مذاکره می‌کند و این می‌شود راه اقتدار، مسیر صحیح، روحیه انقلابی و درسی بزرگ.

وی اضافه کرد: علاوه بر این دستاوردها، پول‌های بلوکه‌شده در کشورهای مختلف در همین دولت آزاد می‌شود و  برمی‌گردد و ادعای اینکه ما زبان دنیا را بلدیم را نداشته و با امید اعتماد و مقتدرانه پیش رفته و این دستاوردها را هم به دنبال داشته است.

امام جمعه گرمسار درباره موشک مافوق صوت امیدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند باعث پیشرفت است و فرمودند کسی حق ندارد مردم را ناامید کند و همه باید مردم را امیدوار کنند، اظهار کرد: تولید این موشک ایجاد امید و اقتدار می‌کند و باعث شادی و خوشحالی نه تنها ایران و نه فقط جبهه حزب‌الله و آزادی‌خواهان جهان شده است.

آرامی با بیان اینکه رونمایی از موشک فتاح آن هم در شرایط تحریم دستاورد و مسأله کوچکی نیست، گفت: شاید ما آن‌قدر که باید و شاید قدرش را ندانیم؛ اما دنیا حتی دشمنان هم ما را به خاطر این دستاورد تحسین می‌کنند و در عین حال دشمن متحیر مانده و با یک زبان انکار می‌کند و با زبان دیگر اعتراض و شوکه شده و انتظار نداشته است ایران در اوج تحریم‌ها این‌چنین دستاوردی داشته باشد.

وی تصریح کرد: به قول و گفته رئیس‌جمهور کشورمان، سایر مجموعه‌ها باید از این توفیقات درس بگیرند و این دستاورد را سرلوحه خود قرار دهند؛ نه اینکه در صنعت خودرو عقب‌گرد کنیم و هر سال کیفیت خودرو پایین‌تر شده و گران‌تر شود.

آرامی اظهار کرد: شیرین‌ترین بخش این دستاورد بزرگ مطلبی است که در رسانه‌ها به شکل گسترده پخش شد و ظاهراً نخست هم از سوی مسؤولان رژیم غاصب اسرائیل بیان شد که این موشک در زمان کوتاهی به رژیم صهیونیستی می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها