صبح امروز صورت گرفت؛

نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)

در نشست مشترک سردار «یوسفعلی‌زاده» و سرهنگ «ترابی» بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سپاه امام رضا (ع) در جهت پیشبرد مأموریت‌ها تأکید شد.
کد خبر: ۵۹۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 11June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سرهنگ پاسدار «غلامرضا ترابی» معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) در خصوص گسترش ارتباطات رسانه‌ای امروز (یکشنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: بسیج میراث امام خمینی (ره) و شهیدان است که با بهره‌گیری از این ظرفیت می‌توان گام‌های مؤثری در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برداشت.

وی افزود: تعامل و هم‌افزایی بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سپاه امام رضا (ع) در حوزه رسانه را باید فال نیک گرفت.

این مسئول یادآور شد: برای پیشبرد هرچه بهتر مأموریت و انسجام‌بخشی و کارآمدسازی حرکت رسانه‌ای باید ساختار هماهنگی ایجاد شود.

نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: برای موفقیت در هر مأموریتی باید نیروهای اقدام‌کننده آموزش لازم را طی کنند تا با بهره‌گیری از تجهیزاتی که الزمات آن مأموریت به شمار می‌آیند و براساس شیوه‌نامه و مقررات ابلاغ شده فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: تعهد نسبت به کار مهمترین مؤلفه در حوزه جهاد و مقاومت است؛ بر همین اساس افرادی که به دنبال انجام فعالیت رسانه‌ای در این حوزه هستند باید متعهدانه وارد این عرصه شوند و تلاش خود را جهادی و همسنگ مجاهدت شهیدان بدانند.

آموزش نیاز رزمندگان عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن

سرهنگ ترابی نیز در سخنانی ابراز داشت: امروز برای مقابله با جنگ نرم دشمن رزمندگانی که در این عرصه نقش‌آفرینی می‌کنند باید ضمن ارتقای سطح سواد رسانه‌ای خود آموزش‌های لازم را طی کنند.

وی افزود: حاکمیت و مردم دو بال رسانه هستند که باید با تعامل و هم‌افزایی از ظرفیت این دو در راستای پیشبرد هرچه بهتر مأموریت‌های تخصصی استفاده کرد.

نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)

در ابتدای این نشست «محمدرضا حقدادیان» مدیر دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان رضوی، در خصوص اولویت‌های این دفتر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی اخبار حوزه دفاع مقدس و نیز توسعه حاکمیت رسانه‌ای این دفتر در سطح استان خراسان رضوی در سال جدید توضیحاتی بیان کرد.

در ادامه در خصوص راهکارهای استفاده از ظرفیت بسیج و دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارز‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در راستای ارتقای خبرگزاری‌های بسیج‌نیوز و دفاع‌پرس تبادل نظر شد.

نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)

همچنین در این نشست طرفین به بیان نقطه نظرات خود در حوزه جذب خبرنگار افتخاری در سطح استان‌ها و در ادامه آموزش و به‌کارگیری هدفمند آن‌ها به بحث پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار