معرفی دبیر دومین جشنواره بین‌المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم»

حکم دبیری دومین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» از سوی رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس به «رضا ابوذر» اعطا شد.
کد خبر: ۵۹۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 11June 2023

معرفی دبیر دومین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در حکم «رضا ابوذر» را به عنوان دبیر دومین جشنواره بین‌المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» اعطا کرد.

در بخشی از این حکم که به امضای سرتیپ «محمود سزاوار» رییس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسیده، خطاب به رضا ابوذر آمده است:

«نظر به تخصص، تجربه و تعهد ارزشمند حضرتعالی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بخصوص حفظ و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موجب این حکم، به عنوان دبیر دومین جشنواره بین المللی شهادت قلم (فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) منصوب می‌شوید.

امید است با تکیه بر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز منویات مقام معظم رهبری، فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و کشف استعداد‌های درخشان و استفاده از تجربه به بار نشسته صاحبان تجربه و علم و هنر دفاع مقدس، در معرفی آثار فاخر، جذاب و تاثیرگذار موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار