رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد؛

کشف بیش از ۱۳ تن مواد مخدر در یک هفته

سردار کاکاوند گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی طی هفته گذشته بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف کردند.
کد خبر: ۵۹۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ - 11June 2023

کشف بیش از ۱۳ تن موادمخدر در یک هفتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایرج کاکاوند» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی طی یک هفته گذشته، بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف شده و چهار هزار و ۵۶۲ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

سردار کاکاوند گفت: به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ طی پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان‌های سراسر کشور به ویژه در استان‌های شرقی و مرکز کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان و ... طی یک هفته گذشته طرح‌های ضربتی برخورد با سوداگران مرگ و پاک سازی نقاط آلوده اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: مأموران انتظامی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه ضمن شناسایی و توقیف ۳۶۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین موفق به کشف ۱۳ تن و ۱۹۳ کیلو انواع مواد افیونی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از شش هزار و ۸۵۰ نفر تحت عناوین مختلف اعم از قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده و معتاد متجاهر، شش قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سردار کاکاوند همچنین به عزم و جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی دو هزار و ۳۸۵ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و بیش از دو هزار و ۱۷۷ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خاطرنشان کرد: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و شایسته است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار