رئیس هیئت نظامی پنج‌گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح:

ایران در مسابقات جهانی پنج‌گانه نظامی شرکت می‌کند

سردار سرخیلی گفت: ایران در مسابقات جهانی پنج‌گانه نظامی که به میزبانی فنلاند در مرداد برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
کد خبر: ۵۹۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ - 11June 2023

ایران در مسابقات جهانی پنج گانه نظامی شرکت می کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حمید سرخیلی» رئیس هیئت نظامی پنج‌گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از اولین اردوی مسابقات پنج‌گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: زمانی که از مقام معظم رهبری سوال می‌شود شما چه نصیحتی به جوانان دارید، ایشان می‌فرمایند که «تحصیل، تهذیب نفس و ورزش» سه عامل اصلی پیشرفت جوانان است.

سردار سرخیلی با بیان اینکه نفرات برتر ستاد کل نیرو‌های مسلح ورزش پنجگانه نظامی در مسابقات بین نیرو‌های مسلح جهان به نام سیزم شرکت می‌کنند، گفت: این مسابقات جهانی پس از چهار دوره که سالانه برگزار می‌شود در سطح المپیک خواهد بود؛ امسال سال چهارمی است که پیش‌بینی شده تا مسابقات جهانی در مرداد برگزار شود.

رئیس هیئت نظامی پنج‌گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در کشور فنلاند برگزار خواهد شد، ادامه داد: مسابقات پنج‌گانه نظامی در پنج رشته تیراندازی سرعت و دقت، میدان موانع، شنا ۵۰ متر با مانع، دو صحرانوردی ۸ کیلومتر و پرتاب نارنجک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی آماده‌سازی تیم ملی از خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) آغاز شده، گفت: اولین اردو در استان زنجان در حال برگزاری است و این استان به علت شرایط اقلیمی نزدیک به کشور فنلاند و با وجود امکانات مناسب انتخاب شده است.

سردار سرخیلی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما رسیدن به مرحله المپیک و شرکت در آن است که امیدوارم با تلاش دوستان این امر محقق شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار