درپیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر درگذشت مادرشهید «رضایی» را تسلیت گفت

سرهنگ «غریبی» در پیامی درگذشت مادر شهید «علیرضا رضایی» راتسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 11June 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر درگذشت مادرشهید« رضایی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت مادر  شهید «علیرضا رضایی»را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت بانوی مؤمنه و پرهیزکار، مرحومه مغفوره حاجیه خانم «آسیه صمیمی»والده مکرم شهید والامقام «علیرضا رضایی» از دلاوران نام آور عرصه دفاع مقدس شهرستان گناوه موجب تالم و تاثر وافر گردید.

این اسوه صبر و مقاومت که با ایمان راسخ به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، غم فراق فرزند دلبند خود را تحمل کرد و با اخلاص و صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس باقی خواهد ماند.

اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار را به مردم شهید پرورشهرستان گناوه و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض می نمایم، امید است روح مطهر این بانوی بزرگوار ‌در جوار فرزند شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی قرار گیرد.

بی تردید تلاش‌های فاطمی آن بانوی شریفه و صالحه در تربیت فرزندی مجاهد و ایثارگر چون شهید علیرضا رضایی توشه‌ای بس ارزنده است که در سرای باقی، با رحمت واسعه حضرت احدیت، متجلی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار