مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

مادران و همسران شهدا در عمل، محکم پای آرمان‌های انقلاب ایستادند

«داوطلب» گفت: مادران و همسران شهدا در عمل نشان دادند که چطور می‌شود مردانه پای آرمان‌های انقلاب ایستاد و در راستای تداوم راه شهیدان خود با جان و دل در صحنه حاضر بودند و گفتمان ایثار و شهادت را پرچمداری کردند.
کد خبر: ۵۹۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ - 11June 2023

مادران و همسران شهدا در عمل، محکم پای آرمان‌های انقلاب ایستادندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز در جلسه شورای معاونین استان به ریاست مدیرکل بنیاد شهید استان با اشاره به مناسبت‌های در پیش رو بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در راستای اجرایی شدن برنامه‌های مشخص شده تاکید کرد و اظهار داشت: شهدا میراث ماندگار این سرزمین هستند و باید پاسداشت مقام آنها کوشید.

وی تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در عمل نشان دادند که چطور می‌شود مردانه پای آرمان‌های انقلاب ایستاد و نه تنها از شهادت عزیزان خود غمگین و افسرده نشدند بلکه به آنها افتخار کردند و در راستای تداوم راه شهیدان خود با جان و دل در صحنه حاضر بودند و گفتمان ایثار و شهادت را پرچمداری کردند.

داوطلب در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: این عظمت بانوی عفیفه ایرانی است که در عمل به حضرت صدیقه طاهره(س) اقتدا کرده است چرا که این بانوی برجسته جهان اسلام علاوه بر اینکه خود شهیده راه ولایت بود، افتخار این را نیز داشت که هم همسر شهید باشد و هم مادر شهید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد: این مادران و همسران به گردن تک تک فرزندان این سرزمین حق دارند؛ الگوی آنان صبر زینبی و راهشان راه حق‌طلبی است.

وی با اشاره به مقام شهدا اذعان داشت: راه شهدا راهی بی پایان است و فرزندان در تک تک جای گاه‌ها همچون کوهی استوار آماده پیروی از خط سرخ خون شهدا هستند، خطی که هر روز پر رنگ‌تر می‌شود تا نهضت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار