مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا عنوان کرد؛

مزار حاج «قاسم» آغازی برای رویداد رسانه‌ای مازندران

«حق شناس» از برگزاری لیگ امید با حضور اصحاب رسانه مازندران از مزار حاج «قاسم» در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ - 11June 2023

مزار حاج «قاسم» آغازی برای رویداد رسانه‌ای مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق شناس» رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا امروز در دیدار اعضاء هیئت اندیشه ورز اصحاب رسانه مازندران با آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۶شهید رسانه استان با بیان اینکه تمامی راهکارها و راهبردهای این سازمان با همراهی و تعامل اعضای این شورا برنامه ریزی و اجرایی می‌شود، اظهار داشت: سال گذشته هفت نشست در قالب این شورا برگزار شده است.

وی خواستار تشکیل کارگروه رسانه در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران شد و افزود: امید است اعضای این کارگروه با مطالبه‌گری پیگیر رفع مشکلات استان با محوریت دفتر نماینده ولی فقیه در این خطه از شمال کشور باشند.

این مسئول با اشاره به مشکلات جامعه در حوزه عفاف و حجاب و توطئه افکنی استکبار با هدف ایجاد فاصله بین ملت با نظام، افزود: اصحاب خبر و رسانه استان برای رفع این مشکلات دغدغه‌مند بوده و خواستار توجه جدی مسئولین امر هستند.

حق شناس به مشکلات فرهنگی استان که مقصد گردشگری است نیز اشاره و بیان کرد: کارگروه‌های متعددی در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با موضوعات مختلف فعال هستند که خبرنگاران استان انتظار دارند در این کارگاروه‌ها از ظرفیت رسانه برای پیگیری و رفع مشکلات حوزه‌های مختلف بهره گرفته شود.

وی به اجرای ارو‌های راهیان پیشرفت در استان اشاره کرد و افزود: در این اردو‌ها به دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با رویکرد تقویت ایمان و امید در جامعه هستیم.

حق شناس از برگزاری لیگ امید ویژه اصحاب خبر و رسانه خبر داد و با بیان اینکه تاکنون چهار اردو در قالب بسیج رسانه برگزار شده است، یادآور شد: لیگ امید از هفته آینده در قالب موشن‌گرافی، خبر، یادداشت و گزارش از گلزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به‌کار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار