رئیس کمیته امداد شهرستان نکا خبر داد؛

با سواد شدن ۲۵ مددجوی کمیته امداد شهرستان نکا

«حسینی» از با سواد شدن ۲۵ مددجوی کمیته امداد شهرستان نکا خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ - 12June 2023

با سواد شدن ۲۵ مددجوی کمیته امداد شهرستان نکا«رمضان حسینی» رئیس کمیته امداد شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: ۲۵ نفر از مددجویان بی‌سواد و کم‌سواد ۱۰تا ۴۹ ساله کمیته امداد شهرستان نکا با معرفی به مراکز نهضت سوادآموزی از نعمت سواد بهره‌مند شدند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا روند مراحل توانمندسازی آنان نیز تسهیل و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی آن‌ها در کنار خودکفایی تسریع شود.

این مسئول با بیان اینکه محو بی‌سوادی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد یکی از برنامه‌های این نهاد است گفت: همکاری و تعامل بسیار خوب کمیته امداد با سازمان آموزش و پرورش شهرستان نکا سبب تسهیل در سوادآموزی مددجویان شده و حتی امکان ادامه تحصیل را نیز برای آنان میسر می‌سازد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا در ادامه با اشاره به برنامه‌های فکری و فرهنگی کمیته امداد برای خانواده‌های تحت پوشش بیان کرد: تشویق مددجویان به سوادآموزی، از جمله برنامه‌های فکری و فرهنگی این نهاد بوده که در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی مددجویان، کاهش فقر فرهنگی در جامعه، تربیت فرزندان صالح و صیانت از سلامت روانی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار