رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی عنوان کرد؛

خودکفایی ۶۴ کارآفرین تحت پوشش کمیته امداد سوادکوه شمالی

«مرادی» از خودکفایی ۶۴ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد در سوادکوه شمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ - 12June 2023

خودکفایی ۶۴ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد در سوادکوه شمالی«محمد حسن مرادی» رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: ۶۴ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی در اردیبهشت سال جاری به خودکفایی رسیدند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که مهمترین رسالت کمیته امداد، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است، افزود: در سال گذشته ۲۱۰ فرصت شغلی با اعتباری به مبلغ ۱۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان ایجاد شد، که کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی از نظر ایجاد شغل دستگاه برتر شهرستان شده است.

مرادی بیان داشت: از اعتبار یاد شده معرفی شدگان در زمینه پرورش و نگهداری گاو شیری، گوسفند، زنبورداری، پرورش قارچ و انواع کسب و کار خدماتی، صنایع گردشگری، خانه مسافر و رشته‌های صنفی وابسته به خودرو از جمله مکانیکی، تعویض روغن، صافکاری، کارواش خودرو بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند، امروز کشور ما تشنه فعالیت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه گذاری مطمئن است، گفت: با توجه به خودکفا شدن ۶۴ نفر از کارآفرینان این نهاد انقلابی، هم اکنون تمرکز ما در سال جاری علاوه بر ایجاد شغل، حفظ و پایداری شغل‌های ایجاد شده به شمار می‌آید.

مرادی در پایان یادآور شد: در سوادکوه شمالی ۲ هزار و  ۱۹۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها