رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندورود عنوان کرد؛

️کمک ۹۰۰ میلیون تومانی حامیان میاندورودی در طرح اکرام «ایتام» و «محسنین»

«جلالی» از کمک ۹۰۰ میلیون تومانی حامیان میاندورودی طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ - 11June 2023

️کمک ۹۰۰ میلیون تومانی حامیان میاندورودی در طرح اکرام ایتام و محسنین«محمدتقی جلالی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: ۲ هزار و  ۴۰ نفر از حامیان شهرستان میاندورود از ۱۷۵ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند.

وی افزود: در ۳ ماهه ۱۴۰۲ حامیان مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به حساب مستقیم فرزندان ایتام و خانواده‌های طرح محسنین به صورت نقدی و کالا واریز و اهدا کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۳ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد میاندورود تاکید کرد: خیّرین شهرستان در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir اقدام کنند.

جلالی بیان داشت: خیّرین، حامیان و افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی در بخش‌های مختلف از جمله: معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده گذاری، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و... به کمیته امداد تحویل داده، تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۸۲ نفر در میاندورود تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار