مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد؛

ضرورت جهاد تبیین و بیان و نشر خوبی‌ها در جامعه

حجت الاسلام مهدی قدرتی بر ضرورت جهاد تبیین و بیان و نشر خوبی‌ها در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با تمام توان وارد میدان عمل شد و مدیران فعالیت‌ها و خدمات را در بین مردم نشر و بیان کنند.
کد خبر: ۵۹۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ - 12June 2023

ضرورت جهاد تبیین و بیان و نشر خوبی‌ها در جامعه

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی» مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز (دوشنبه) در آئین معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام راحل در رابطه با ضرورت ایمان و امید در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری دارای خط مشی و راهبردهایی برای آینده کشور است که باید از آنها استفاده شود.

وی افزود: امام راحل به خدا، مردم و هدف ایمان داشت و امروز نیز برای مطلوب شدن وضعیت کنونی و غلبه بر مشکلات باید با همین روحیه پیش رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: امروز در جنگ رسانه‌ای دشمن که زاویه دید مردم را نه تنها نسبت به نظام بلکه حتی در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی به سمت منفی بافی سوق می‌دهد، باید امید را در دل مردم زنده کرد.

حجت الاسلام قدرتی، افزود: با جهاد تبیین، بیان و نشر خوبی‌ها باید تلاش کرد، با تمام توان وارد میدان عمل شد و مدیران فعالیت‌ها و خدمات را در بین مردم نشر و بیان کنند.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر ایمان و امید در جامعه بر اساس شناخت فرصت‌ها و تهدیدها است، یادآور شد: پرداختن به جهاد تبیین، انجام شرح وظایف نهادها و دستگاه‌ها نیست بلکه اهداف و فعالیت‌های شبانه روزی و جهادی با عزمی راسخ را می‌طلبد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان جهاد تبیین را به معنای قرار گرفتن در میدان نبرد دانست و افزود: جهاد تبیین یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و ایشان با ترسیم بسیار زیبایی از امام راحل، ایشان را منشأ تحول در جهان، امت و کشور دانستند و امروز نیز دو مقوله ایمان و امید فراروی مسئولان و مردم در پیشبرد اهداف راهبردی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها